Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijareita rampilla

<< < (4/6) > >>

LMC-99:
Romanit ovat kovasti valitelleet sitä ettei heistä puhuta televisossa riittävästi no nyt on YLE lisänyt ohjelmistoonsa poliisi tv joka näytetään kolme kertaa viikossa.

suihkis:

--- Lainaus käyttäjältä: kookaburra - 16.06.2013     kello on 10:48 ---Parikymmentä vuotta sitten liikkui Porvoossa ja pääkaupunkiseudulla italialainen herrasmies joka kaupitteli "nahkatakkeja" jotka olivat messuilta jääneet hänelle,  eikä hän halunnut viedä niitä takaisin saapasmaahan.  Gentlemanni  oli diplomaattisen taitava ja sliipattu hienoine mittatilaus pukuineen ja hiotun sivistyneine puhetapoineen.  Myös myytävä tuote oli taitavasti tehty synteettinen nahkatakki....
Missähän miekkonen vaikuttaa nykyään?  Ettei vain olisi jonkin väliaikaisen vakausrahaston bosseja tai silvio-simpassin juristi....

--- Lainaus päättyy ---

Tämä tai joku samanlaista hommaa harrastava huijasi puolivuotta ennen isäni kuolemaa vielä häntä 4:llä huippulaatuisella nahkatakilla...
No vanhasta miehestä takit oli hienoja, mutta kyllä ne sitä keinoainetta oli kaikki kuten näillä ketkuilla aina..
No sinne meni useita satasia muutaman kympin takkeihin.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 16.07.2013     kello on 12:59 ---Romanit ovat kovasti valitelleet sitä ettei heistä puhuta televisossa riittävästi no nyt on YLE lisänyt ohjelmistoonsa poliisi tv joka näytetään kolme kertaa viikossa.

--- Lainaus päättyy ---

:D :D :D Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: suihkis - 16.07.2013     kello on 19:39 ---Tämä tai joku samanlaista hommaa harrastava huijasi puolivuotta ennen isäni kuolemaa vielä häntä 4:llä huippulaatuisella nahkatakilla...

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa sama veijari edelleen/taas liikuskella Suomessa.  >:(

Rölli:
Mulle kaupattiin vuosia sitten oulunsalon lentokentällä kahta agrekaattia ja työ kalu salkkua. keskustelin pitkään ja tinkasin hintaa.. nostettiin mun vaniin tavarat ja lähdin hakeen ohjaamosta lompakkoo... kukaan ei perään huuellu.. melko paskaa kamaa olivat mut hinta laatu suhde mun mielest hyvä.. puoltuntii jorinaa huonoll englannilla.. toivottavasti meni omakustannus hintaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View