Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Selaimet
Ossi66:
Mitä teillä on käyttiksenä ja rautana?
Itse olen huomannut ettei 32-bittinen firefox oikein toimi 64-bittisessä neljän ytimen ThinkPadissä, jossa Win7 käyttis. Joskus kokeilin 64-bittisen beta versioita, mutta sen kehitys on taittu haudata jo joskus viimevuoden puolella.
IE10 64-bittisenä versiona pelittää ongelmitta.
tsahkali:
Kettu juoksee kuten ennenkin. Alustana 64bit seiska, HP / ThinkPad.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.05.2013 kello on 15:09 ---Mitä teillä on käyttiksenä ja rautana?
Itse olen huomannut ettei 32-bittinen firefox oikein toimi 64-bittisessä neljän ytimen ThinkPadissä, jossa Win7 käyttis. Joskus kokeilin 64-bittisen beta versioita, mutta sen kehitys on taittu haudata jo joskus viimevuoden puolella.
IE10 64-bittisenä versiona pelittää ongelmitta.
--- Lainaus päättyy ---
Vanhassa Lenovo T400 win-8 64-bittisenä ja firefox selaimena ja täysin ongelmitta. (Käyttis ei tosin ole mieleen)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.05.2013 kello on 15:16 ---Kettu juoksee kuten ennenkin. Alustana 64bit seiska, HP / ThinkPad.
--- Lainaus päättyy ---
Kotona on koneessa sama Intel I3, kuin tässä ThinkPadissa ja siellä myös Firefox pelaa takkuilematta. Jotenkin homma vaihtelee konekohtaisesti.
Sitä vaan meinasin, jos on 64bit kone + 32bit firefox ja lataukset takkuaa - kannattaa kokeilla toista selainta.
Ongelma näkyy tässä koneessa myös nettinopeustestillä
sama PPO nopeustesti antaa nyt IE:llä tulokseksi 6ms, 94.43Mbits/s / 59.29Mbit/s
Tulikettu taas juoksee 142ms viiveellä 1.21Mbit/s / 3.47Mbit/s
Kumpaahan kannattaa käyttää ;D ;D ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.05.2013 kello on 15:30 ---Ongelma näkyy tässä koneessa myös nettinopeustestillä
sama PPO nopeustesti antaa nyt IE:llä tulokseksi 6ms, 94.43Mbits/s / 59.29Mbit/s
Tulikettu taas juoksee 142ms viiveellä 1.21Mbit/s / 3.47Mbit/s
Kumpaahan kannattaa käyttää ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä Tsahkali neuvoo ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta