Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Selaimet

<< < (3/8) > >>

Ossi66:
Mitä teillä on käyttiksenä ja rautana?

Itse olen huomannut ettei 32-bittinen firefox oikein toimi 64-bittisessä neljän ytimen ThinkPadissä, jossa Win7 käyttis. Joskus kokeilin 64-bittisen beta versioita, mutta sen kehitys on taittu haudata jo joskus viimevuoden puolella.

IE10 64-bittisenä versiona pelittää ongelmitta.

tsahkali:
Kettu juoksee kuten ennenkin. Alustana 64bit seiska, HP / ThinkPad.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.05.2013     kello on 15:09 ---Mitä teillä on käyttiksenä ja rautana?

Itse olen huomannut ettei 32-bittinen firefox oikein toimi 64-bittisessä neljän ytimen ThinkPadissä, jossa Win7 käyttis. Joskus kokeilin 64-bittisen beta versioita, mutta sen kehitys on taittu haudata jo joskus viimevuoden puolella.

IE10 64-bittisenä versiona pelittää ongelmitta.

--- Lainaus päättyy ---

Vanhassa Lenovo T400 win-8 64-bittisenä ja firefox selaimena ja täysin ongelmitta.  (Käyttis ei tosin ole mieleen)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 22.05.2013     kello on 15:16 ---Kettu juoksee kuten ennenkin. Alustana 64bit seiska, HP / ThinkPad.

--- Lainaus päättyy ---

Kotona on koneessa sama Intel I3, kuin tässä ThinkPadissa ja siellä myös Firefox pelaa takkuilematta. Jotenkin homma vaihtelee konekohtaisesti.

Sitä vaan meinasin, jos on 64bit kone + 32bit firefox ja lataukset takkuaa - kannattaa kokeilla toista selainta.

Ongelma näkyy tässä koneessa myös nettinopeustestillä
sama PPO nopeustesti antaa nyt IE:llä tulokseksi 6ms, 94.43Mbits/s / 59.29Mbit/s
Tulikettu taas juoksee 142ms viiveellä 1.21Mbit/s / 3.47Mbit/s 

Kumpaahan kannattaa käyttää ;D ;D ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.05.2013     kello on 15:30 ---Ongelma näkyy tässä koneessa myös nettinopeustestillä
sama PPO nopeustesti antaa nyt IE:llä tulokseksi 6ms, 94.43Mbits/s / 59.29Mbit/s
Tulikettu taas juoksee 142ms viiveellä 1.21Mbit/s / 3.47Mbit/s 

Kumpaahan kannattaa käyttää ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ehkä Tsahkali neuvoo  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View