Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Cornwallia ja Bretagnea

<< < (2/9) > >>

99:
Oletkos pitkään Englannissa? Ja missä päin?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 19.05.2013     kello on 15:08 ---KEV, sulla näyttää olevan Volvon peilit, oletko ollut tyytyväinen niihin.  Kaupittelivat mulle niitä.  Onko tärinöitä, kiinnitysoglmia tms. ?

--- Lainaus päättyy ---
Vaatimattomalla kokemuksellani  ::) Markkinoiden parhaat  Thumb Saa säädettyä leveälle ja kapealle vaumulle, ei tartte päätä pitää karusellina kun näkee yhdellä silmäyksellä koko alueen.
Minulla ollut , kuminauhavirityksiä ,Emuk:keja , magneettipeilejä jne aiemmin, nämä jo kai 10v ja siinä on autotkin + vaunut ehtineet vaihtua. Todella nopeat tökkää paikoilleen ja irroittaa .

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.05.2013     kello on 15:13 ---turvallista matkaa  Thumb
ja muista englannissa ajelevat väärällä puolen tietä  :o
en osais siellä ajaa laisinkaan
tai ainakin luulen niin  ;D

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 19.05.2013     kello on 17:19 ---Englannissa kuulemma virhe tulee helpoimmin kun ajaa liikenneympyrään!
Ja niitä riittää. Turvallista matkaa ja väliaikatietoja meille virtuaalimatkailijo ille.

--- Lainaus päättyy ---

Olen kieränyt Englannin ja Skotlannin 2007 Irlannin ympäri + järviseudun jne 2010 . Sitäkin nennen ajellut mm Kyproksella. Aikoinaan YK-joukoissa piti suorittaa kortti jotta sai ajaa Kyproksella (-70 luvun alkupuolella.)

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 19.05.2013     kello on 17:33 ---Oletkos pitkään Englannissa? Ja missä päin?

--- Lainaus päättyy ---
Pari viikkoa > tuollapäin

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.05.2013     kello on 19:56 ---Pari viikkoa > tuollapäin

--- Lainaus päättyy ---

No, sitten tehdään vahdinvaihto ;D Paitti että ollaan pikkasen enemmän idässä päin (Brightonin tasolla).

K.E.V:
Me lähdetään sitten "lämmittelemään" Bretagneen  ;D
Vaikka taitaa tuo Cornwall:kin olla ihan lämmintä seutua. Siellä Brightonissa ja lähinurkilla (Aroundel) oltiin 2007 vuonna kun skoteista alas tulimme.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.05.2013     kello on 20:03 ---Me lähdetään sitten "lämmittelemään" Bretagneen  ;D
Vaikka taitaa tuo Cornwall:kin olla ihan lämmintä seutua. Siellä Brightonissa ja lähinurkilla (Aroundel) oltiin 2007 vuonna kun skoteista alas tulimme.

--- Lainaus päättyy ---

No, me mennään nalle puhin maisemiin Ashdownin lähelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View