Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Vesijärjestelmä ei hallussa?

<< < (13/17) > >>

retkeilijä:
Mobiilissani oli sekä kylmä- että kuumavesihanat sängyn alla välittömästi harmaavesisäiliön päällä.

VJH:
Kyllähän tuo opiskeluksi menee.. Kurkistin sinne raikasvesisäiliöön ja siellä oli kyllä jonkinmoinen poisto, siinä vaan sitten törrötti putkenpätkä kohti korkkia/aukkoa .. Putki on sen verran pitkä että ylettää lähes korkkiin kun se on paikoillaan. Muuta tyhjennys hanaa en löytänyt paitsi sitten se mikä on lämmittimen vieressä ns.pakkasvahti.

pouhe:
Kierrä se putki pois paikaltaan, se on ylivuotoputki ja samalla tyhjennysputki. Saattaa tosin olla melko tiukassa. Näin ainakin omassa Knaussissani.

Roksis:
Mulla ei ole ollenkaan tiukassa. Normaalisti käsin kiristetty.

VJH:
Ai sen putken ei pidä olla siellä säiliössä ?? Siinä tosiaan on yläpäässä hahlo, joka vaikuttaisi olevan ylivuotoon liittyvä lovi. Mutta jääkö siihen sitten vapaa reikä mistä vedet valuu säiliöstä pois. Tuota täytyy sitten tutkia ja paneutua siihen. Tosin jos nämä Knaussin omistajat (kenellä näyttää olevan samanlainen säiliö) viitsivät vääntää minulle rautalangasta ohjeet ... Kiitän ja kumarran jo etukäteen. Olen siis laittamassa vesiä säiliöön ja pitäisi varmistaa että ne myös pysyvät siellä. Ja miten tuo tyhjennys sitten tapahtuu ?? Otetaanko silloin tuo kyseinen putki pois paikoiltaan ??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View