Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Vesijärjestelmä ei hallussa?
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 23.07.2013 kello on 20:13 ---oisippa vihjassu reilu viikko sitten.. :'(
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos -mutta silloinkaan en laittanut vettä -ja kun sain sen kerran jo pelaamaan luulin kaiken olevan kunnossa. Nyt se ilmeni kun yritin ottaa vedet käyttöön.
kuusaan.matti:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 16.05.2013 kello on 21:42 ---Jahuu! Nyt on saatu vedet säiliöön ja kraanasta vettä ja jopa WC huuhtelu sujuu. Vähänkö olen onnellinen :)
Se hakaneula ei pitänyt ylhäällä Truman venttiiliä-se piti nostaa yläasentoon ja naksahti. Ja mistä vesi karkailee vielä- harmaavesisäiliön kautta valskaa. Pitänee ottaa eka kerralla joku vesiastia mukaan jos ei ole pitävä. Mutta ei ole pakko vielä paljon vettä käyttää ennen korjaamollakäyntiä. Jospa samalla saisin apua vedenpoiston sulkuun.
Kiitos kaikille neuvoista ja opastuksesta.
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa!
Kysele täältä, niin vastauksen saat!
Mulla on varmaan samanlainen auto, joten osaan jotain kertoa myöskin.
Se Truman lämminvesivaraajan tulppa pitää tosiaan nostaa aina ylös jos on käytetty päävirta pois tai on ollut pakkasta. Ei onneks vielä niin kylmää :)
Harmaavesisäiliö on se mihin menee tiski, lavuaari ja suihkuvedet, sen tyhjennyshana on vasemmalla takapyörän takana ainakin mulla. Jos raikasvesi karkaa niin luultavasti se tyhjennystulppa on löysällä/väärillä kierteillä. Tiputtaa siltä keskelta autoa. On vähän hankala menemään suoraan se tulppa.
Soleil:
Vaunujen vesijärjestelmää pohdittiin viikonloppuna, eikä siihen ratkaisua löydetty miksi asia on näin?
Vaunuissahan on kiinteä puhtaanveden säiliö mutta miksei nissä voi olla samallalailla kuin asuntoautoissakin kiinteää likaveden/harmaanveden säiliötä? Minun mielestä se onnistuisi ihan samallalilla kuin autoissakin. ::)
Ei ollut oikein mukavaa kun ruokaa laitettiin ja syötiin mökkiauton edessä niin naapuri holantilaiset loruuttivat siinä likavesiään vaunusta sankoon. Toisella avonainen sankko oli aivan edessämme, alle kolmen metrin päässä. Toinen vähän kauvempana. ::)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 5.08.2013 kello on 19:24 ---Vaunujen vesijärjestelmää pohdittiin viikonloppuna, eikä siihen ratkaisua löydetty miksi asia on näin?
Vaunuissahan on kiinteä puhtaanveden säiliö mutta miksei nissä voi olla samallalailla kuin asuntoautoissakin kiinteää likaveden/harmaanveden säiliötä? Minun mielestä se onnistuisi ihan samallalilla kuin autoissakin. ::)
Ei ollut oikein mukavaa kun ruokaa laitettiin ja syötiin mökkiauton edessä niin naapuri holantilaiset loruuttivat siinä likavesiään vaunusta sankoon. Toisella avonainen sankko oli aivan edessämme, alle kolmen metrin päässä. Toinen vähän kauvempana. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Niin, eikös se harmaavesi säiliön pitäisi olla umpinainen. Mutta mitä se toisaalta haittaa vaikka sankkoonkin menisi, monella sankko vaan menee vahingossa yli. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 5.08.2013 kello on 19:33 ---Niin, eikös se harmaavesi säiliön pitäisi olla umpinainen. Mutta mitä se toisaalta haittaa vaikka sankkoonkin menisi, monella sankko vaan menee vahingossa yli. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin tuossa minun vanhuksessani on ylivuoto putki
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta