Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Vesijärjestelmä ei hallussa?
AnneN:
Kiitos Risto on kohtelias-olen lähes 10v sinua vanhempi joten vaihdetaan vaan siihen nuori kohtaan muori! ;D
Mietin siellä treffeillä olenko kaikkein vanhin siellä olleista...? En ole varma.
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.05.2013 kello on 09:06 ---Jos on Truma 3400-6002 lämmitin niin lämmittimen edessä on sähköinen turvaventtiili joka pitää nostaa ylös punaisesta nupista.
--- Lainaus päättyy ---
Se on Truma 6002 ja luulen olisiko se venttiili joka on hakaneulalla laitettu yläasentoon.
AnneN:
Jahuu! Nyt on saatu vedet säiliöön ja kraanasta vettä ja jopa WC huuhtelu sujuu. Vähänkö olen onnellinen :)
Se hakaneula ei pitänyt ylhäällä Truman venttiiliä-se piti nostaa yläasentoon ja naksahti. Ja mistä vesi karkailee vielä- harmaavesisäiliön kautta valskaa. Pitänee ottaa eka kerralla joku vesiastia mukaan jos ei ole pitävä. Mutta ei ole pakko vielä paljon vettä käyttää ennen korjaamollakäyntiä. Jospa samalla saisin apua vedenpoiston sulkuun.
Kiitos kaikille neuvoista ja opastuksesta.
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 16.05.2013 kello on 21:42 ---Jahuu! Nyt on saatu vedet säiliöön ja kraanasta vettä ja jopa WC huuhtelu sujuu. Vähänkö olen onnellinen :)
Se hakaneula ei pitänyt ylhäällä Truman venttiiliä-se piti nostaa yläasentoon ja naksahti. Ja mistä vesi karkailee vielä- harmaavesisäiliön kautta valskaa. Pitänee ottaa eka kerralla joku vesiastia mukaan jos ei ole pitävä. Mutta ei ole pakko vielä paljon vettä käyttää ennen korjaamollakäyntiä. Jospa samalla saisin apua vedenpoiston sulkuun.
Kiitos kaikille neuvoista ja opastuksesta.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä Anne! Kuten tiedät, kysyvä ei tieltä eksy ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 16.05.2013 kello on 18:32 ---Kiitos Risto on kohtelias-olen lähes 10v sinua vanhempi joten vaihdetaan vaan siihen nuori kohtaan muori! ;D
Mietin siellä treffeillä olenko kaikkein vanhin siellä olleista...? En ole varma.
--- Lainaus päättyy ---
Ei sillä oikealla iällä ole merkitystä :D Itsekkin tunnen välillä olevan parikymppinen ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta