Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ulkosuomalainen
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 15.05.2013 kello on 15:29 ---Eihän reissuun lähtö saisi liittyä mitään negatiivisia ajatuksia?
Haluaisin vain iloita ja kaikkien muidenkin iloitsevan kanssani. :)
Minä en halua mainostaa blogiani/muistokirjaani mutta tuon näin asian esille. Jospa tuosta saisi selvää mitä asiaa yritän tuoda esille, noin nätisti. Tiedän, että minut mollataan ja ajatellaan niinkuin moni lähipiiristänikin mutta haukku ei haavaa tee. ;)
http://soleilblogi.blogspot.de/
Toivon keskustelua ja ajatuksia.
--- Lainaus päättyy ---
En ole kateellinen, mutta kumminkin.
Ole ylpeä itsestäsi ja nauti niistä asioista joista
itse pidät.
Kyllä mekin muut Suomalaiset sinne voitas muuttaa,
mutta kun meillä on niin paljon hyviä tekosyitä, tai
kielen ymmärrys jää vajavaiseksi, niin ei uskalla.
Hyvähän sinun näyttää siellä olevan. Thumb
Käykääpä joskus katselemassa meitä täälläkin päin.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 15.05.2013 kello on 18:08 ---En ole kateellinen, mutta kumminkin.
Ole ylpeä itsestäsi ja nauti niistä asioista joista
itse pidät.
Kyllä mekin muut Suomalaiset sinne voitas muuttaa,
mutta kun meillä on niin paljon hyviä tekosyitä, tai
kielen ymmärrys jää vajavaiseksi, niin ei uskalla.
Hyvähän sinun näyttää siellä olevan. Thumb
Käykääpä joskus katselemassa meitä täälläkin päin.
--- Lainaus päättyy ---
Kielen oppii paikan päällä parhaiten,niin ainakin minulla ;) Ja ei ole mitään tekosyitä vaihtaa maisemaan,kunhan nämä omat asiat päiväjärjestyksessä,sit heippa Suomi ;)
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 15.05.2013 kello on 18:13 --- Kielen oppii paikan päällä parhaiten,niin ainakin minulla ;) Ja ei ole mitään tekosyitä vaihtaa maisemaan,kunhan nämä omat asiat päiväjärjestyksessä,sit heippa Suomi ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kuulin tuolla reissussa sinun sellaista suunnitelleen. Muuttolinnut kertoi.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 15.05.2013 kello on 18:20 ---Kuulin tuolla reissussa sinun sellaista suunnitelleen. Muuttolinnut kertoi.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se paikkansa pitää jos ei emäntä lähde matkaan,niin kyllä pääsen yksinki,ja tulee sit perässä,kun tulee ikävä,toivottavasti tulee ;) :D
winemaker:
" Ajatus mun liitää, mielessä maailman ihmeet siintää. Ma vapaa oon kuin taivaan lintu, matkaan lähden kanssa Lapsen Auringon, kahden kanssa elämänkumppanin.
Vaan mistä itsemme löydämme, syksyn kullatessa elämän pohjolassa, löydämmekö keskeltä Eurooppaa vai Portugalin auringon alta, sitä tiedä en.
Vaan sen tiedän, jos elämä meitä hyvin kohtelee, kiitämme elämää ja rohkeasti matkaamme kohti aurinkoa ja sen luomaa elämää Kahdelle Lapselleen Loistajan.
Näemmekö auringon nousun Baijerissa, Suomessa vai jossain muualla, en mieti. Kiitän vain Luojaani matkaamisen loppumattomasta ilosta ja siitä, että saamme nähdä taas aamun uuden nousevan siellä missä heräämme. "
:D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta