Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Kuvapalvelu poistuu käytöstä

<< < (4/5) > >>

AnneN:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 24.06.2013     kello on 14:30 ---Jos sulla on kuvat tietokoneella, niin kyllähän ne saa tekstin liitteeksi ilman mitään kuvapalveluakin? Kunhan ne eivät ole liian isoja tiedostoja (eli yksittäinen maks 300 kB).

--- Lainaus päättyy ---
No mulle tulee ilmoitus -kuvasi liian pieniä :( mutta se on varmaan vain minun taitamattomuutta

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 24.06.2013     kello on 16:18 ---No mulle tulee ilmoitus -kuvasi liian pieniä :( mutta se on varmaan vain minun taitamattomuutta

--- Lainaus päättyy ---

Kuinka pieniä sinun kuvat ovat?

AnneN:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 24.06.2013     kello on 16:40 ---Kuinka pieniä sinun kuvat ovat?

--- Lainaus päättyy ---
luulin 300k olevan mutta taitaa tämä mäkki pienentää itse -tai en osaa säätää  ::)

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 24.06.2013     kello on 19:16 ---luulin 300k olevan mutta taitaa tämä mäkki pienentää itse -tai en osaa säätää  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoittajista löytyy varmaan mäkkimiehiä, jotka osaavat auttaa sen koneen kysymyksissä?

Weicco:
Minkä kokoisia ne kuvat on alunperin? siis kamerassa.

Avaa kuva/kuvat Esikatselussa, valitse sieltä (kuvakoko) ja muuta kuvan kokoa silleen että se menee siihen maksimi kolmeensataan.
Tässä on liitteenä kuva joka on pienennetty, ja pienenyksestä muutama ruutukaappaus.

Vaihe 1.
Alkuperäinen.

Vaihe 2.
Pienennetty.

Vaihe 3.
Foorumille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View