Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic Ultraheat Hobby 400SF:ssä

(1/2) > >>

Jukkis:
Heps!
Meillä on tuo otsakkeen mukainen vaunu, ja siinä Trumatic Ultraheat joka toimii sekä kaasulla että sähköllä tai molemmilla.

Tuossa käydessäni vaunua läpi ja fiksaillessa kaikenmoista, testasin ja huomasin että Trumaticin puhallin pyörii myös silloinkin kun ei ole mitään lämmitystä päällä.

Siitä tulikin mieleeni seuraavanlainen kysymys:
Voiko Trumatic Ultraheatin puhallinta käyttää myös kesällä pelkästään ilman kierrättämiseen / vaihtamiseen, tarkoituksena viilentää vaunua? Kestääkö Truman puhallin sellaista käyttöä? Riippuen toki kesästä ja päivästä, mutta ei sitä kuitenkaan 24/7 käytettäisi, mutta todennäköisesti käyttö voisi olla tarpeen vaatiessa 24h vuorokauden ajan muttei varmaankaan yhtäjaksoisesti paria vuorokautta pidempään.

seppoko:
Ei ole minulla kokemusta tuosta laitteesta. Mutta eikö se talvellakin saata joutua pyörimään 3-4 kuukautta yhtä soittoa? Onko siinä joku ero silloin?

Haapaniemen Paroni:
Ja kesällä jäähdytykseen oikea ilmastointi laite katolle ;)

Laaga:
Truma S mallien puhallinta voi käyttää ilman lämmitintä juurikin esittämääsi tarkoitukseen. Hiilet ne saattaa kovassa käytössä kulua, tuosta kerrottu tuolla infon sivuilla (Iso-Juuso) ympärivuotisessa käytössä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkis - 14.05.2013     kello on 19:11 ---Heps!
Meillä on tuo otsakkeen mukainen vaunu, ja siinä Trumatic Ultraheat joka toimii sekä kaasulla että sähköllä tai molemmilla.

Tuossa käydessäni vaunua läpi ja fiksaillessa kaikenmoista, testasin ja huomasin että Trumaticin puhallin pyörii myös silloinkin kun ei ole mitään lämmitystä päällä.

Siitä tulikin mieleeni seuraavanlainen kysymys:
Voiko Trumatic Ultraheatin puhallinta käyttää myös kesällä pelkästään ilman kierrättämiseen / vaihtamiseen, tarkoituksena viilentää vaunua? Kestääkö Truman puhallin sellaista käyttöä? Riippuen toki kesästä ja päivästä, mutta ei sitä kuitenkaan 24/7 käytettäisi, mutta todennäköisesti käyttö voisi olla tarpeen vaatiessa 24h vuorokauden ajan muttei varmaankaan yhtäjaksoisesti paria vuorokautta pidempään.

--- Lainaus päättyy ---

Minä ainakin käytin omassa autossa aikanaan myös kesällä itse puhallinta. Hyvä juttu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View