Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Asuntovaunu vai asunto/retkeilyauto?
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 3.03.2011 kello on 12:29 ---Ei ainakaan minun mielestä, kyllä tänne kuvia mahtuu ;)
Hyvät kuvat elävöittävät palstaa kummasti, ja samalla kertovat enemmän kuin 1000 sanaa :)
--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä, kuva kertoo paljon enemmän kuin sanalliset selitykset. Lukija pystyy hahmottamaan kuvan perusteella kyseisen asian paljon paremmin kuin pelkän tekstin osalta.
Esim. jos mä kerron, että lämpöpatruuna on penkin alla oikealla puolella tai laitan kuvan siitä, kummasta saa paremman käsityksen.
Kuvia kannattaa käyttää, vaikka mulle on siitä joidenkin osalta huomauteltu. Siksi säästäen niitä nykyisin liitän. :D
ihaa:
Nykyään vaatimustaso on kasvanut niin kesämökkien, vaunujen kuin autojenkin suhteen. Toki väljä tila luo asumismukavuutta mutta suomalaisethan on tottuneet asumaan ahtaasti, äskettäinhän tuosta ahtaasti asumisesta oli lehdissä.
Silloin kun tullaan sinne etelä Suomeen ja jos käydään tuttavapariskuntien luona jotka asuvat rivi- kerrostaloissa.... voi sitä ahtauden tunnetta, nelihenkinen perhe ja pieni kämppä.
Mutta se on sitä kaupunkiasumista ja ahtauden tunnetta josta me karavaanarit ollaan valmiita maksamaan kova hinta harrastuksemme muodossa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 3.03.2011 kello on 12:41 ---Kuvia kannattaa käyttää, vaikka mulle on siitä joidenkin osalta huomauteltu. Siksi säästäen niitä nykyisin liitän. :D
--- Lainaus päättyy ---
Jos sanotaan näin suoraan, toisia vaan potuttaa kun sulla on ikäisekseen siisti Polar ja siitä kuvien muodossa ne joutuvat olemaan samaa mieltä. :D
Mun mielestä täällä saisi olla ketju jossa olisi pelkästään foorumilaisten vaunut/autot...vaikkapa joku gallerian tapainen
Jalmari:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.03.2011 kello on 12:45 ---Nykyään vaatimustaso on kasvanut niin kesämökkien, vaunujen kuin autojenkin suhteen. Toki väljä tila luo asumismukavuutta mutta suomalaisethan on tottuneet asumaan ahtaasti, äskettäinhän tuosta ahtaasti asumisesta oli lehdissä.
Silloin kun tullaan sinne etelä Suomeen ja jos käydään tuttavapariskuntien luona jotka asuvat rivi- kerrostaloissa.... voi sitä ahtauden tunnetta, nelihenkinen perhe ja pieni kämppä.
Mutta se on sitä kaupunkiasumista ja ahtauden tunnetta josta me karavaanarit ollaan valmiita maksamaan kova hinta harrastuksemme muodossa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, meilläkin autossa toinen joutuu ohittaessa pysähtymään että onnistuu kuppia kaatamatta ja silti tämä
on toiseksi parasta mitä voi tehdä myös ilman housuja kuten sitä ensimmäiseksi parasta housut jalassa.
;D ;D ;D
Vanhemmissa takakeittiöautoissa on kyllä keskellä aika hyvät tilat, noissa uusissa oikein ei ole minkäänlaista
ohituspaikkaa.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.03.2011 kello on 12:49 ---Jos sanotaan näin suoraan, toisia vaan potuttaa kun sulla on ikäisekseen siisti Polar ja siitä kuvien muodossa ne joutuvat olemaan samaa mieltä.
--- Lainaus päättyy ---
Ei siitä tarvitse olla samaa mieltä. Se vain on meidän tarpeisiin sopiva vaunu. Jokainen hankkii sen itselleen sopivan yksilön ilman potutusta muiden valinnoista. :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta