Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Asuntovaunu vai asunto/retkeilyauto?

<< < (7/17) > >>

käpynotko:
Soommoro!

Taitaa uuden määritelmä olla 6kk/6000km.

5xxxxx:
Joo, niin on arvonlisäverotukses sa tuo 6000km, muistin väärin. Eli tämän mukaan siinä toimitaan:
http://www.vero.fi/download.asp?id=704;51678
ja jos tuo vaunun tai autoverovapaan auton niin tuossahan se Suomen pään maksut sitten on. Rekisteröintikustan nukset tietty päälle. 

perhomies:

Alkaa kummasti kallistumaan tuonne ulkomaille tuo ostaminen..

Kertokaas kokemuksia asuntovaunun tai asuntovaunun ostosta Ruotsista , Saksasta tai muualta. . kannattaako tuottaa muilla vai itse hakea? miten löytääkö esim. Saksasta helposti liikkeitä, vai ostanko yksityiseltä ? uutta en varmaankaan ole ostamassa vaan 3v tai vanhempaa.....

p.s. on tämä hyvä palsta, kiitos siittä teille kaikille :o)

Alan:
Itse, yksityiseltä löytyi mobile.de:n avulla. Infossa on lisää tietoa, ei joua juuri nyt linkkaamaan.

Kun olet reissussa kannattaa kotosuomessa olla joku ymmärtävä netin päässä kattomassa uusia vaihtoehtoja.

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 24.02.2011     kello on 11:42 ---Alkaa kummasti kallistumaan tuonne ulkomaille tuo ostaminen..

Kertokaas kokemuksia asuntovaunun tai asuntovaunun ostosta Ruotsista , Saksasta tai muualta. . kannattaako tuottaa muilla vai itse hakea? miten löytääkö esim. Saksasta helposti liikkeitä, vai ostanko yksityiseltä ? uutta en varmaankaan ole ostamassa vaan 3v tai vanhempaa.....

p.s. on tämä hyvä palsta, kiitos siittä teille kaikille :o)

--- Lainaus päättyy ---

Suht helppoa tuo joko hakeminen tai tuottaminen..
Katso: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/wohnmobil/
Tuossa vielä yksi kapistus.
Tuohon kun laitat mitä haet niin valintaa on.
Itse olen ostanut kaksi henkilö autoa, toisen hain itse ja toisen tilasin puhelimella ja hain se sitten Turusta..
Helppoa kuin heinän teko talvella  ;D

Edit: pitkä linkki
-Alan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View