Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Auto ja antennit.

<< < (2/3) > >>

consultti:
Syksyllä Kouvolassa ostotapahtumassa laitteisto toimi, ehkä kuva ei kaikilla kanavilla ollut erikoisen hyvä. Nyt täällä Vaasassa on aivan näkymätön. Voihan se olla TV:nkin vika. Se on kyllä aika moderni, siinä on kyllä kaikki vempaimet, muistikortin, USB:n DVD:n yms paikat.
Olen kyllä käyttänyt sitä pystyssä KNAUS.in lasikuitukatolla. Onko oikea asento vaaka, siitä ei asennus-/käyttöohjeessa ollut mainintaa?
Tuo 88k5:n kuva on juuri ko. antennista.
Paketissa lupaa 36 dB:n vavistuksen ja antennimies sanoi myös, että antennin signaali voi olla niin heikko, että se vahvistaa vain kohinaa.
Kunhan saan kiireiltäni aikaa käyn lähempänä antennimastoa ajelemassa.

K.E.V:
Tyhmä kysymys: Olethan paikkaa vaihtaessasi tehnyt resetoinnin, eli tehdasasetuksien palautus > kanavienhaku > tallennus.  ::)
Jotkut digivastaanottimet tautisen tyhmiä, ne ei päivitä kanavia ilman tuota.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: consultti - 14.05.2013     kello on 13:19 ---
Olen kyllä käyttänyt sitä pystyssä KNAUS.in lasikuitukatolla. Onko oikea asento vaaka, siitä ei asennus-/käyttöohjeessa ollut mainintaa?

--- Lainaus päättyy ---

Tuo oli arvaus, kun vertaa normaalien yaki-antennien asennussuuntaan. Tuon asennusohjeessa oli vaan maininta siitä että passaa molemmille polarisaatioille ja väärään suuntaan asennettuna signaali on pienen vastaanottopinta-alan vuoksi varmasti heikohko. Lähempänä lähetysmastoa signaali on niin voimakas, ettei polarisaatiolla liene merkitystä.

Rölli:
Hieman vierestä mutt oon raumall ja pitäss saaha triaksin ufo..
osaaks kukaan neuvoo...ja ennen huomista peliä...

retsasung52:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 17.05.2013     kello on 15:56 ---Hieman vierestä mutt oon raumall ja pitäss saaha triaksin ufo..
osaaks kukaan neuvoo...ja ennen huomista peliä...

--- Lainaus päättyy ---
Netistä kaivettu soittele 0205845988
K&T Kairakatu 40 Rauma

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View