Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Hobby 400sf vm. -08 ja integroitu akkulaturi

<< < (6/7) > >>

Jukkis:
Elikkäs ei tarvisi sittenkään kytkeä noita johtoja...?

Paikallinen huoltoliike meinasi että jos ne tasasuuntausdiodeja on, että onko niin että vaunuun on tehty 13 napaisen pistokkeen "auto lataa vaunun akkua" kytkentä.

Mutta vastuksia ne mun mielestä on. Eikai tasasuuntausdiodi näyttäisi Ohmeja kun niitä mittaa?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukkis - 16.05.2013     kello on 16:18 ---Elikkäs ei tarvisi sittenkään kytkeä noita johtoja...?

Paikallinen huoltoliike meinasi että jos ne tasasuuntausdiodeja on, että onko niin että vaunuun on tehty 13 napaisen pistokkeen "auto lataa vaunun akkua" kytkentä.

Mutta vastuksia ne mun mielestä on. Eikai tasasuuntausdiodi näyttäisi Ohmeja kun niitä mittaa?

--- Lainaus päättyy ---

Leikkaa kutistesukka halki niin selviää mitä sisällä on. 88k5:lle tiedoksi, että kyllä ne pallukat kuuluu kytkentään. :)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.05.2013     kello on 18:50 ---Leikkaa kutistesukka halki niin selviää mitä sisällä on. 88k5:lle tiedoksi, että kyllä ne pallukat kuuluu kytkentään. :)

--- Lainaus päättyy ---
Nyt kyllä olen ulkona  :-X
Mitähän virkaa toimittavat?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.05.2013     kello on 23:17 ---Nyt kyllä olen ulkona  :-X
Mitähän virkaa toimittavat?

--- Lainaus päättyy ---

Ovat liitinpisteitä.

Jukkis:
 :) mäkin oon nytte aika pahasti ulkona... :)

Eli onko noi vastukset pakolliset vai ei, tarviiko tuo integroitu laturi oikeasti ne johonkin, hajoaako jotain jos niitä ei ole...?

Vai annanko olla irti ilman huolia murheita?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View