Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Utelua jatkojohdoista

<< < (12/25) > >>

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi -  3.06.2014     kello on 11:22 ---Tokmannilla (toknet) edullinen 3x2,5 mm2 25 metrin kaapeli 19.95
jos tilaa lähimpään postiin niin ei se sillonkaan kallis ole 23,85€  ;D

--- Lainaus päättyy ---

No jopas on hinta ja heti tilaukseen! Viikonvaihteessa viimeeksi huokailin tuon kaapelin perään netissä. Oli minusta arvokas, ainakin täällä http://motonet.fi/fi/tuote/384054/Matkailuajoneuvon-liitantajohto-25m-3x25mmNG

ja tuo empiminen säästi nyt 45 eeron edestä Thumb

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: ipe -  3.06.2014     kello on 13:04 ---onpas halpa. halvin mitä oon nähny tähän mennessä taitaa olla 3 kertaa kalliimpi ku tuo. Enää ei pitäis ainaka olla rahasta kiinni hommata kunnon kaapeli, vois ittellekki tilata vaikka toisen ku kerran halavalla saa, eihä sitä voi jättää tilaisuutta käyttämättä :D

--- Lainaus päättyy ---
sittenhä sull o kaapelia vaikk parkkeerata 50 metrin päähän  >:D

ipe:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  3.06.2014     kello on 13:33 ---sittenhä sull o kaapelia vaikk parkkeerata 50 metrin päähän  >:D

--- Lainaus päättyy ---
eihä niin saa tehä :D aattelin lähinnä et toisen vois pistää poikki ja tehä pari lyhkäsempää piuhaa. Suorastaan v........ tota 25m solmua availla kahen metrin tarpeen takia, tiedän et seo taitolaji keriä piuha oikein mukku ei osaa ;D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ipe -  3.06.2014     kello on 13:36 ---eihä niin saa tehä :D aattelin lähinnä et toisen vois pistää poikki ja tehä pari lyhkäsempää piuhaa.

--- Lainaus päättyy ---

Se on viisautta. Mulla on kaksi kaapelia, 10m ja 25m. Yleensä tolla kympillä pärjää, kun vähän katsoo paikkaa, ainakin yhden yön pysäkillä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  3.06.2014     kello on 13:44 ---Se on viisautta. Mulla on kaksi kaapelia, 10m ja 25m. Yleensä tolla kympillä pärjää, kun vähän katsoo paikkaa, ainakin yhden yön pysäkillä.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikissa paikoissahan se ei onnistu,vaikka itse kanssa käyttäsin mielummin lyhkästä,kuin tota helvatan 25m ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View