Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Paljonko autollasi saa vetää jarrutontakärryä?

<< < (11/20) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.05.2013     kello on 08:35 ---Joo noin se on, jos on rekkakortti niin nykyään on automaattisesti myös pikku-E mikäli kortti on ollut taskussa n. 15 vuotta, intistä tullessa mulla oli ABCE mutta kun tuli se luottokortin kokoinen ajokortti saataville niin hetihän se oli saatava, olikohan se vuonna -98, sen vaihdon myötä kortista tuli ABECE eli se pikku-E lisättiin silloin.

--- Lainaus päättyy ---
  Itse ajoin kortin 1966!

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 11.05.2013     kello on 22:12 ---Näin menee BE kortin hankinta mutta olisiko noin 20 v sitten tuli joku lakimuutos (jos en ihan väärin muista) jolloin tuon E:n B:n perään sai vaan hakemalla ja maksamalla uuden kortin.

--- Lainaus päättyy ---
En tarkkaa vuotta muista , -90 luvulla kuitenkin, ihan ajaa jouduin tuon -e:n.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.05.2013     kello on 09:07 --- En tarkkaa vuotta muista , -90 luvulla kuitenkin, ihan ajaa jouduin tuon -e:n.

--- Lainaus päättyy ---

Itse kanssa kuulun niihin jotka joutui ajamaan sen pikku e:n, heinäkuussa -90 ajokortista päätellen. Aika pian tuon jälkeen tuli se ylimenokausi jolloin sen sai pelkästään hakemalla. Lyhyen aikaa se kirjain jaettiin.

blue:
Zafiralla 1500kg jarrullista ja 750kg jarrutonta

JJJ:
Maksimit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View