Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kuinka usein (veto)auto vaihtuu?

<< < (3/8) > >>

sipu:
joskus vuonna 92 - tai  jotain
ostettiin vaunu 
en ihan varma olenkaan tuosta vuodesta  ::)
niin vedettiin sitä
datsun sanylla joka ei ollut ihan paras 
solikka 500 lle  ::)
sitten kiskottiin 
Mersu 407 hetken aikaa
ei huono .. tuli kuin juna perässä
ja saabbi 9000 loput 10  vuotta
hataran muistini mukaan  :-\
kun sitten 08 alkoi  uusi aikakausi
ja siirytiin taas takasin tupa-autoiluun Thumb   
paras kaikista vetoautoista
on ollut kuitenkin tuo suobbi vanhus
vaikka ei sillä enään mitään vedetäkkään 
kun on jo 18 v ikää sillä
niin on ihan ykkönen kuitenkin 
ollut meillä vetoautona
ja tykkään siittä  ykkösenä vieläkin   :-*  Thumb

iso-juuso:
Mä en pidä auton vaihtamisesta; pidän siitä, että opin tuntemaan auton ja sen äänet ja käyttäytymisen. Olen vaihtanut, kun luottamus autoon mennyt.

Sitäedeltävä autoni (käytetty 2v vanha Citroen Jumpy) minulla oli vain runsaan vuoden. Ilmeni jälkeenpäin että siinä oli kytkimessä vikaa, jonka seurauksena vaihdelaatikko vaurioitui. Sen vaihdon jälkeen se jätti talvella kerran tielle, mutta käynnistyi seuraavana päivänä ilman mutinoita.

Edellinen autoni (1v vanha esittely Fiat Scudo) minulla oli runsaat kuusi vuotta. Se oli kaikin puolin hyvä auto, ja vaikka moneen otteeseen mietin että se pitäisi vaihtaa vähän vetokykyisempään, en koskaan raaskinut - se oli liian hyvä auto. Siihenkin tuli lopulta mysteeriongelma, se jätti pari kertaa tielle, mutta alkoi toimimaan lorauksella kaksitahtiöljyä tankkiin. Epäilys jäi kuitenkin kalvamaan.

Nyt minulla on ensimmäinen uusi autoni, jälleen Fiat Scudo. Toivon, että se osoittautuu yhtä murheettomaksi autoksi kuin edeltäjänsä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mese300 -  9.05.2013     kello on 22:13 ---Mitä sitä jatkuvasti vaihtamaan.... se on vähän niinkun vaimonkin kanssa, kun kerralla ottaa hyvän, niin ei tarvi vaihtaa!!! ;D ;D Autolla on menty 266tkm ja vaimolla 29 vuotta!!! 8)
Vuoden kuluttua autolla on menty 80tkm enemmän ja vaimolla vuosi enemmän..... jne.....!!! 8) 8)

--- Lainaus päättyy ---
Ei sulla varmaan ole kauaa tuo auto ollut ? Kun nyt mittarissa 266tkm ja vuodenpäästä 80tkm enemmän. Samalla periodilla laskettuna ostit sen reilu 3v sitten 0 km ajettuna  ::)

arska100:
Autoa tullut vaihdettua noin 2-3 vuoden välein.. ;)

Eemeli:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.05.2013     kello on 08:44 --- Ei sulla varmaan ole kauaa tuo auto ollut ? Kun nyt mittarissa 266tkm ja vuodenpäästä 80tkm enemmän. Samalla periodilla laskettuna ostit sen reilu 3v sitten 0 km ajettuna  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Neljä vuotta ollu ja seuraavat 5 vuotta vielä ajattelin päästellä menemään ;D Yleensä olen vaihtanut,  kun mittarissa on 600-700tkm, mitä noita turhaan useammin vaihtamaan! ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View