Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut ose 19 Feb 2011
  • Mulla ei ole varaa messuilla! ;D ;D ;D
    Ei ole ei, vanhalla mennään..
  • #17 kirjoittanut K.E.V 19 Feb 2011
  • onneksiolkoon, todella tyylikäs vaunu,älä ihmettele jos naapuri ei enää morjesta  ;D vielä kerran onnea ja hyviä hetkiä uuden vaunun kanssa.
    Miksi ei morjesta, meidän alueella morjestaa ainakin  ;) Onkos siellä teitillä se suomalaisten kansantauti jylläämässä ?
    Onnea uudelle kulkimelle täältäkin ;D
  • #18 kirjoittanut matson1 19 Feb 2011
  • sori en huomannut laittaa että se morjestus homma oli vitsi, sori vaan :-\
  • #19 kirjoittanut kaitsute 19 Feb 2011
  • Onnea uuteen kotiin.

    Hieno peli.
  • #20 kirjoittanut AV64 19 Feb 2011
  • Miksi ei morjesta, meidän alueella morjestaa ainakin  ;) Onkos siellä teitillä se suomalaisten kansantauti jylläämässä ?
    Onnea uudelle kulkimelle täältäkin ;D
    Ei täällä lemmillä ole kansantautia eikä mullakaan :o :o :o
  • #21 kirjoittanut K.E.V 19 Feb 2011
  • Ei täällä lemmillä ole kansantautia eikä mullakaan :o :o :o
    Taisin vastata Matson1:lle oikein lainauksen kera..... ???
    Kuulemma oli vitsi , siihen kuitenkin kommentoin  ;)

    Lainaus
    onneksiolkoon, todella tyylikäs vaunu,älä ihmettele jos naapuri ei enää morjesta   vielä kerran onnea ja hyviä hetkiä uuden vaunun kanssa. Sanoi Matson1

     
  • #22 kirjoittanut iso-juuso 19 Feb 2011
  • Ei täällä lemmillä ole kansantautia eikä mullakaan :o :o :o

    Suurimmalla osalla on kuitenkin juuri itselleen sopivat ja itseään miellyttävät vermeet, ei siinä ole tilaa millekään kansantaudeille ;)

    Siispä minäkin voin onnitella hankinnasta, vaikka itse päädyinkin johonkin muuhun!
  • #23 kirjoittanut ose 20 Feb 2011
  • Suurimmalla osalla on kuitenkin juuri itselleen sopivat ja itseään miellyttävät vermeet, ei siinä ole tilaa millekään kansantaudeille ;)

    Siispä minäkin voin onnitella hankinnasta, vaikka itse päädyinkin johonkin muuhun!
    Juurin nän Onnea av 64 ;D
  • #24 kirjoittanut sipu 20 Feb 2011
  • oonneee ...tullaan sit keväällä onnitelemaan oikein paikanpäälle ...hieno on... kiva keittiö ja hyvät ratkasut ...onnea vaunulle ja hauskoja vaanailuja   :)
Sivuja:
Toiminto