Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä suoritit asevelvollisuutesi ?

<< < (20/27) > >>

migel:
Minäkin sain, oliko se e-lausunnon vai d-lausunnon, mutta kuitenkin varusmiespalvelukse en kelpaamaton johtuen sydämestäni joka löi 40 kertaa minuutissa jha senkin epäsäännöllisesti!

Olin ollut jo ruotuväessä, kun tuli piikkisulkeiset niin paikallinen lekuri oli vähän aikaa p..skat housuissa kun palvelusluokkani oli sellaiseksi määritelty eikä sitä oltu huomattu.

No jatkotutkimuksissa todettiin minulla olevan nk urheilijan sydänlihas joka rasittamattomana lyö miten sattuu ja rasitettaessa käy kuin VR:n vessa ja luokka muuttui A1ksi ja vielä ollaan hengissä ;D ;D ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 20.02.2011     kello on 12:10 ---Minäkin sain, oliko se e-lausunnon vai d-lausunnon, mutta kuitenkin varusmiespalvelukse en kelpaamaton johtuen sydämestäni joka löi 40 kertaa minuutissa jha senkin epäsäännöllisesti!

Olin ollut jo ruotuväessä, kun tuli piikkisulkeiset niin paikallinen lekuri oli vähän aikaa p..skat housuissa kun palvelusluokkani oli sellaiseksi määritelty eikä sitä oltu huomattu.

No jatkotutkimuksissa todettiin minulla olevan nk urheilijan sydänlihas joka rasittamattomana lyö miten sattuu ja rasitettaessa käy kuin VR:n vessa ja luokka muuttui A1ksi ja vielä ollaan hengissä ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Lohdullista kuulla. Itselläni oli nuoruudessani samantapainen sydän. Vajaata 40 löi silloin kun muisti, mutta kierroksia otti hyvin. Nyttemmin on jo todettu tukkeutuneeksi ja on enemmän haittaa tuosta hidaslyöntisyydestä . Normaali syke on siellä 50 hujakoilla, mutta hyvä olo on vasta kun saa sykkeen vähintäin 65, tai enemmän.

Ai niin...itse aiheeseen.
2. Erillinen Autokomppania 1/76 Heikkilä/Turku. Porin Prikaatissa Raukki JääkäriAU ja Heikkilässä vielä MoottoriAU. Ikinä ei pyydetty kertaamaan. Nyt Nostoväessä, jos siinäkään.

JJJ:
Vapaaehtoisena muualla niin ei tarvinnut täällä lainkaan  :o

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.02.2011     kello on 11:26 ---Miten voi päästä palvelukseen jos on saanut D:n paperit kutsunnoissa ?

--- Lainaus päättyy ---

Uskoisin, että lisätietoja saa paikallisesta puolustusvoimien aluetoimistosta, jos ei jo mil.fi -sivuilta, en viittinyt kaivella. Joka tapauksessa tällaisia mahdollisuuksia on räätälöity halukkaille, joita nyt tuskin määrällisesti kovin paljoa on ollut.

Duster:
Tikkakoski Itäränta esikuntakomppania, 24 vrk ja sitten c-miehenä siviiliin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View