Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Aippe 19 Feb 2011
  • Viestikomppania Kajaani 77/78
  • #17 kirjoittanut iso-juuso 19 Feb 2011
  • 27-vuotiaana ei pystynyt enää väistelemään, ja jouduin Parolaan panssariprikaatiin. Tällä saan varmasti vihat niskoilleni, mutta oli kyllä yksi elämäni turhauttavimmista ja turhimmista puolivuotisista.
  • #18 kirjoittanut Ossi66 19 Feb 2011
  • 1.ErVK  III/86    (Oulun kaupungin kasarmi)

    Kevättalvi Riihimäellä Viestipataljoonan leivissä
  • #19 kirjoittanut Ossi66 19 Feb 2011
  • 27-vuotiaana ei pystynyt enää väistelemään, ja jouduin Parolaan panssariprikaatiin. Tällä saan varmasti vihat niskoilleni, mutta oli kyllä yksi elämäni turhauttavimmista ja turhimmista puolivuotisista.

    Eiköhän nämä elämän valinnat ole jokaisen oma asia - ei siihen ole muilla nokan koputtamista.
  • #20 kirjoittanut 0yxxy0 19 Feb 2011
  • 1ErAutoK -87-88 Oulun kasarmi
  • #21 kirjoittanut 1**** 19 Feb 2011
  • 27-vuotiaana ei pystynyt enää väistelemään, ja jouduin Parolaan panssariprikaatiin. Tällä saan varmasti vihat niskoilleni, mutta oli kyllä yksi elämäni turhauttavimmista ja turhimmista puolivuotisista.
    Mäkin olin ulkomailla hommissa kun tuli kirje ettei enään tarvii tulla (28v). Ajattelin kuitenkin vilkaista miltä homma näyttää ja hain Kajaaniin, Suomessa kämppä oli Vantaalla. No ei mennyt kauaa kun ajattelin että nyt olisi hyvä 10 ajovuoden jälkeen pitää sapattivuosi. Niin sitten täysvuosi tuli palveltua. 11pv alikessuna ja loppuaika kessuna, santsarina. Siellä oli muutama yliluti jotka oli mua 4v nuorempia  :D
    Lähes joka viikonloppu firman laskuun koneella Vantaalle VLV:lle....
  • #22 kirjoittanut Laulaja 19 Feb 2011
  • Uudenmaan Rakuunapataljoona vuosina 1966-1967.
  • #23 kirjoittanut Jushi69 19 Feb 2011
  • KaiPr Pstk 89-90
  • #24 kirjoittanut ose 19 Feb 2011
  • PohPr pioneerikomppania III/78 ja Korian pioneeripataljoonan konekomppania kevättalvi -79.
  • #25 kirjoittanut Alan 19 Feb 2011
  • 27-vuotiaana ei pystynyt enää väistelemään, ja jouduin Parolaan panssariprikaatiin. Tällä saan varmasti vihat niskoilleni, mutta oli kyllä yksi elämäni turhauttavimmista ja turhimmista puolivuotisista.

    Täysin henkilökohtainen asia, ja varmaan turhauttanut montaa muutakin. Aika vaan kultaa muistot sitä tehokkaammin mitä enemmän sitä kuluu.

    Itte olen käynyt pisimmän kaavan kautta ja kuljen yhä kertailemassa, mutta silti mulla on sivarin käyneitä kavereita.
  • #26 kirjoittanut hartsakoski 19 Feb 2011
  • Oulu Hiukkavaara 1982-1983,lykkäystä koulujen takia kolme vuotta.Turvepora eli 2 JK alokasaika,sitten raukki niinku sillon sanottiin.Jatkona tvälau koulutus Kajaanissa ja loppuaika melkein menikin erilaisilla leireillä Lapissa.Kessuna siviiliin,ja huono-oppisena olen kertaillut nuita ase-ja räjähdepuolen asioita muutaman kerran.Lisätäämpä vielä,että nykyisin neljä väkästä molemmin puolin paksua kaulaa,täys sotahullu siis :o ;D.
  • #27 kirjoittanut seppoko 19 Feb 2011
  • Viestikomppania, Kainuun Prikaati, Kajaani, -64-65.

    Lyhennetty palvelusaika, 10kk.
  • #28 kirjoittanut Kare 19 Feb 2011
  • HelLas Obbnäs vm.84-85!!!

    Terve!

    TurLas Pansio 69 - 70. Matruusi, viestimies.

    Armeijassa tehdään miehiä... ja laivastossa herrasmiehiä. ;) :P ;D ;D ;D

    Justiin kerkisisin täyttää 18v. ennen kuin kotiutettiin. ("Siviilikarkuri")  ;D
  • #29 kirjoittanut 88k5 19 Feb 2011
  • SlRtT/MvO -86 (Isosaari ja Mäkiluoto)
  • #30 kirjoittanut 99 19 Feb 2011
Sivuja:
Toiminto