Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Mikä kumma tämä on?
Exi:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 4.05.2013 kello on 13:09 ---
Tuossa AC-339:ssä on nuo kaukosäätimet mutta näissä muissa versioissa mun mielestä ei. Eli toimii vain tuolla on/off katkaisialla..
--- Lainaus päättyy ---
Juu jos oikein käsitin niin juuri tämä minun malli on riisuttu malli missä ei ole ovikytkimiä sun muita herkkuja... Kyllä tässä menee lauantaipäivä mukavasti ku tätä selvittelee ja ihmettelee. :) Voi ku olis sähkömies niin jotain näistä saattais ymmärtääkkin... nippu johtoja lähtee tuolta kuvan boxista ja menee minne menee mutta yksi johto tulee akun viereen mikä on katkastu, vaan kun en tiiä mikä johto niin en uskalla sille oikeen mitään tehä! :D
0yxxy0:
Tuntuu että joku liike/ovi tunnistin pitää olla että osaa laskea aikaa jolloin kytkin pitää laittaa nollille ja milloin pitäs hälyttää.
Exi:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 4.05.2013 kello on 13:23 ---Tuntuu että joku liike/ovi tunnistin pitää olla että osaa laskea aikaa jolloin kytkin pitää laittaa nollille ja milloin pitäs hälyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Joo liiketunnistin mötikkä on vaunun katossa kyllä.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Exi - 4.05.2013 kello on 13:17 ---Juu jos oikein käsitin niin juuri tämä minun malli on riisuttu malli missä ei ole ovikytkimiä sun muita herkkuja... Kyllä tässä menee lauantaipäivä mukavasti ku tätä selvittelee ja ihmettelee. :) Voi ku olis sähkömies niin jotain näistä saattais ymmärtääkkin... nippu johtoja lähtee tuolta kuvan boxista ja menee minne menee mutta yksi johto tulee akun viereen mikä on katkastu, vaan kun en tiiä mikä johto niin en uskalla sille oikeen mitään tehä! :D
--- Lainaus päättyy ---
Voisko se katkaistu johto olla akkuvarmistuksen johto tai sitten ihan virtajohto jos laite on ihan mykkä? Olisko vaunun akusta otettu joskus virta tai varmistus virta...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 4.05.2013 kello on 15:46 ---Voisko se katkaistu johto olla akkuvarmistuksen johto tai sitten ihan virtajohto jos laite on ihan mykkä? Olisko vaunun akusta otettu joskus virta tai varmistus virta...
--- Lainaus päättyy ---
Toden näkösesti virta johto,katsoo savun hälvettyä kytkennät ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta