Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Nokkaremmin vaihdon tarpeellisuus ?

(1/10) > >>

vaanari61:
Neljävuotta ja n. 43 000 km,  tuntuis että remmin pitäis kestää vielä ne 60 000km lisää jolloin tulisi kilometrit täyteen,  vaan ajan hammas on joka syö remmiä siinä missä kilometritkin . . .

Vesipumppu ja rullat vaihtui ja apulaitteiden remmit, elikkä koko repertuaari . . .

Autossa nyt 67 000 km mittarissa . . .

perho-ukko:
Neljä-viisi vuotta on maksimi,kilometrit ei ratkaise !!

Aakku:
Noissa remmeissä on kuulemma melkoiset erot kestävyydessä.
Minun luottokorjaaja tarkistaa aina hihnan laatuluokitukset erikseen. En kyllä tiennyt mitä nekin on.

Juuri kysyin VW liikkeestä Transporterin remmin vaihtoikää. Sanoivat sen olevan 6 vuotta, jos on alkuperäinen remmi asennettu. Tarvikeremmeissä on kuulemma ollut vaihtelua laadussa.

Itse olen miettinyt talviseisokin vaikutusta. Luulisin, että tuo seisottaminen on pahempi asia, kuin ajo. Remmi voi jäädä kuukausiksikin jyrkkään kulmaan, vaikkapa ohjainrullan taakse. Kumi pysyy notkeana, kun sitä liikutetaan.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  2.05.2013     kello on 21:15 ---Neljä-viisi vuotta on maksimi,kilometrit ei ratkaise !!

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin huvikseen ovat huoltokirjaseen laittaneet 4v/105 000 km . . .

Notta paree uskoa vaan painettua tekstiä huoltokirjasessa . . .

Turhan Höpöttäjä:
Anna Puu laulaa, se on perkelettä. Minä en laula, vaan sanon, se on perkelettä, että nuita hihnoja laitetaan. Kolmen vuoden välein minä joudun sen kulkimeen vaihtamaan.  >:(    ...Henkilöautoon en ole koskaan vaihtanut, enkä vaihda eteen päinkään. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View