Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Asuntoautolla (yli 6m) Ahvenanmaalle

(1/5) > >>

JPVäisänen:
Ei ehkä uusi aihe mutta kysyn täälläkin että mikä on edullisin keino päästä meiän vanhalla palvelijalla Ahvenanmaalle ja takas. Monta yötä ollaan ainaki perillä. Kun ei oikein tahdo mistään löytyä järkevää hinnastoa tai sitte minä oon niin saatanan tyhmä etten ymmärrä mitä niissä sanotaan.
Pahin hinta jollekki välille oli yli 500e suunta muka, pittäneekö paikkaansa???? onko tässä mittään laitaa?

Weicco:
Onko tästä apuja http://www.alandstrafiken.ax/fin/index.htm

88k5:
Olikon noista "valkoisista lautoista" juttua täällä tai .infossa vuosi takaperin ::)

Mutta idea on hinnastossa se, että Taksa 1 on hinta kun yöpyy välisaaressa (kuitti taltee), niin aamulla jatkoyhteys ilmainen päätesatamaan..
Taksa 2 menee, jos menee suoraan päätesatamasta toiseen. Muistakseni.. viimeksi 2009 liikkunut noilla 8)

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 30.04.2013     kello on 17:54 ---Ei ehkä uusi aihe mutta kysyn täälläkin että mikä on edullisin keino päästä meiän vanhalla palvelijalla Ahvenanmaalle ja takas. Monta yötä ollaan ainaki perillä. Kun ei oikein tahdo mistään löytyä järkevää hinnastoa tai sitte minä oon niin saatanan tyhmä etten ymmärrä mitä niissä sanotaan.
Pahin hinta jollekki välille oli yli 500e suunta muka, pittäneekö paikkaansa???? onko tässä mittään laitaa?

--- Lainaus päättyy ---
Ihan samotten itekkin pelkäsin noita hintoja, mutta ku soitat tytöille niin heti helpottaa!
+358-18-525 100
http://www.alandstrafiken.ax/fin/prislistor.htm

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 30.04.2013     kello on 17:54 ---Pahin hinta jollekki välille oli yli 500e suunta muka, pittäneekö paikkaansa???? onko tässä mittään laitaa?

--- Lainaus päättyy ---
   Aika vaikea ymmärtää noita aikatauluja ja hinnastoja (ainakin minun), Kyllä ne sitten paikan päällä hiukkasen aukeaa,aikaa vaan täytyy varata. Hienoa tuo saaristo, voi useammankin yön viettää, kuin sen pakollisen, (aikaisemmin oli kaksi). Tosin kaikissa saarissa ei ole maksullisia yöpaikkoja, pitää muistaa että Ahvenanmaan maakunnassa ei ole jokamiehen oikeutta. Voi alkaa Korppoosta ja tulla Kustaviin tai päivastoin. Etukäteen varaten varmistaa mukaan pääsyn, ihan aina ei kaikki mahdu. Suomen kielen valtaosa henkilökunnasta taitaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View