Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Vaunun peruutusvalo

<< < (6/9) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 30.04.2013     kello on 13:42 --- Kaupan tekiäisiksi pyytää 13 napasen ;) Helppoa :D

--- Lainaus päättyy ---
Silloin se on helposti vaihdettu. :D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 30.04.2013     kello on 14:54 ---Ja mä en ymmärrä että mitä virkaa tolla peruutus valolla on

--- Lainaus päättyy ---

Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.

Mun vaunun peruutuksen huomaa sokeatkin - Piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip ;D ;D ;D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2013     kello on 14:57 ---Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.

Mun vaunun peruutuksen huomaa sokeatkin - Piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti olet asentanut pillin tai sitten se tulee kuskin ikkunasta. :P Mulla sen hoitaa apukuski(vaimoke) ulkona seisten. :D :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 30.04.2013     kello on 15:00 ---Ilmeisesti olet asentanut pillin tai sitten se tulee kuskin ikkunasta. :P Mulla sen hoitaa apukuski(vaimoke) ulkona seisten. :D :D

--- Lainaus päättyy ---
:D :D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2013     kello on 14:57 ---Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö tämä piipitys oo pakollinen työmailla työkoneissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View