Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Vaunun peruutusvalo
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 30.04.2013 kello on 13:42 --- Kaupan tekiäisiksi pyytää 13 napasen ;) Helppoa :D
--- Lainaus päättyy ---
Silloin se on helposti vaihdettu. :D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 30.04.2013 kello on 14:54 ---Ja mä en ymmärrä että mitä virkaa tolla peruutus valolla on
--- Lainaus päättyy ---
Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.
Mun vaunun peruutuksen huomaa sokeatkin - Piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip ;D ;D ;D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2013 kello on 14:57 ---Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.
Mun vaunun peruutuksen huomaa sokeatkin - Piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip. piip ;D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti olet asentanut pillin tai sitten se tulee kuskin ikkunasta. :P Mulla sen hoitaa apukuski(vaimoke) ulkona seisten. :D :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 30.04.2013 kello on 15:00 ---Ilmeisesti olet asentanut pillin tai sitten se tulee kuskin ikkunasta. :P Mulla sen hoitaa apukuski(vaimoke) ulkona seisten. :D :D
--- Lainaus päättyy ---
:D :D
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.04.2013 kello on 14:57 ---Minä ymmärrän - takanaolijat tietää ajoneuvon olevan peruuttamassa.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö tämä piipitys oo pakollinen työmailla työkoneissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta