Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vappu!!

<< < (5/8) > >>

AnneN:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 29.04.2013     kello on 21:59 ---Mua ei silleen Wappu kiinnosta kun se on työläisten juhla.. ;D Thumb
Minä yritän päästä siitä hulluudesta poijjes.. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Täällä aina sanotaan -potunnosto ja sonnanajopäivä!
Kumpaakohan alkais tekemään? Jos vaikka koirien ulkoilutarhat siivoais talven jäljiltä....

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 29.04.2013     kello on 21:59 ---Mua ei silleen Wappu kiinnosta kun se on työläisten juhla.. ;D Thumb
Minä yritän päästä siitä hulluudesta poijjes.. ;)

--- Lainaus päättyy ---

minä taas tunnen ansainneeni tämän
työnpäivän  Thumb
kun tällä päällä aattelee jotain
niin se on  täyttä työtä näille aivoille
välillä toki lyö tyhjää
mutta toisinaan ihan käypä ajatuskin putkahtaa sieltä
 tippaleipä aivoista ;D

Vesseli:
Kotosalla, muuten, mutta ajattelin ajaa mönkijällä tupsulakki päässä postilaatikolle. Lakki korvannee kypärän.

teebasso:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 29.04.2013     kello on 22:04 ---Täällä aina sanotaan -potunnosto ja sonnanajopäivä!
Kumpaakohan alkais tekemään? Jos vaikka koirien ulkoilutarhat siivoais talven jäljiltä....

--- Lainaus päättyy ---

Sonnanajo on kivaa ja tarkkaa puuhaa. Ainakin ilman takalaitaa. Mutta kivaa. Suosittelen !  Mutta karavaanarina nuo Skoonen lannanajot meinasivat viedä hengen tai ainakin ahdisti maan pirullisesti. Eipä helpotusta tullut Tanskanmaallakaan . Sama döfä sielläkin. Merimatka Saksaan jo riemua toi .
Olivatten jo toimineet. Eli lehmikarjan ulosteet liuenneet. Hajuhaitat hälvenneet.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 29.04.2013     kello on 22:04 ---Täällä aina sanotaan -potunnosto ja sonnanajopäivä!

--- Lainaus päättyy ---

Tuttua työtä kumpikin, muutama hehtaari oli aikoinaan kotona peltoo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View