Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Mitäs mieltä olette..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 28.04.2013 kello on 20:34 ---kyllä siellä työt oppii tekemään
jos on haluja tehdä
ja ei tuo mökin hinta ainakaan päätä huimaa
kuten se toinen vaihtoehto :o
mutta eipä noilla vaanarialueilla taida mitään tekemistä ollakkaan
jotta ei siellä viihdykkään kuin yön tai kaks
kyllä pien puuhastelu omassapihassa kummasti mieltä nostattaa
ainakin minulle joka en ota mitään tressiä noista töistäni :)
--- Lainaus päättyy ---
Saahan siihen vaunun ympärille pienen kasvimaan mitä kitkee ja kastelee ja kyllä tuolla alueella löytyy hommia vaikka joka päiväksi jos haluaa :D Ja pääseehän sieltäkin reissuun ;) Ja semmonen ois tarkotuskin :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 29.04.2013 kello on 08:24 ---Saahan siihen vaunun ympärille pienen kasvimaan mitä kitkee ja kastelee ja kyllä tuolla alueella löytyy hommia vaikka joka päiväksi jos haluaa :D Ja pääseehän sieltäkin reissuun ;) Ja semmonen ois tarkotuskin :D
--- Lainaus päättyy ---
Minä kun luulin että sinä Risto66 ostit matkailuvaunun. Ostitkin asuntovaunun. Sitten kun saat sen asuntovaunun paikalleen, myytkö minulle siitä sen toisen akselin. Tarvitsisin tavaraperäkärryä varten. :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.04.2013 kello on 10:06 --- Sitten kun saat sen asuntovaunun paikalleen, myytkö minulle siitä sen toisen akselin. Tarvitsisin tavaraperäkärryä varten. :D
--- Lainaus päättyy ---
Osta mieluummin jostain wanha kärrynraato ja uudista se. Nykyään on kärrynteko niin byrokraattista, että siinä tulee vaan vihaseks. Ja jos meinaat jarrullista, akseli ja vetopää pitää olla hyväksytty yhteen. >:D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta