Matkailukeskustelut > Lappi
Lapin "erämaan" ruokakaupat, kahvilat, huoltoasemat, pankkiautomaatit...
pekauppi:
Voisi varmaan kerätä listaa paikoista ruokapaikoista, kaupoista yms lapin erämaassa....
Tässä aluun minun tiedossa olevat:
o Kairijoki Eräkeskus (n. 40km Savukosken Martista "länteen")
- ruoka-annoksia, kahvia, aamiaistarjoilu aamuisin.
- kalastusvälineitä, uistimia, perhoja, vapoja
- retkieväitä kuten makkaraa (pakastettua)
- majoitusta, vaunupaikkoja
- kalastusluvat
o Giellajohka (n. 40km Kaamasesta "länteen" Karikasniemen suuntaan Kielajoen kohdalla )
- ruoka-annoksia, kahvia.
- kalastusvälineitä, uistimia, perhoja, vapoja
- pieni valikoima elintarvikkeita
- majoitusta, vaunupaikkoja
- kalastusluvat
o Raattama (Enentekijön rajalla Muonion suunnasta tullessa)
- ruokakauppa kohtalaisella valikoimalla
- ravintola jonka aukiolemisesta ei ole tietoa
o Kyrö/Vuontisjärvi
- Kyrön tunturilomien yhteydessä pieni kioski jossa elintarvikkeita
- kalastusluvat
- kahviakin varmaan saa pyytämällä
pekauppi:
Itse tarvitsisin tietoa ennenkaikkea käsivarren ruokakaupoista sekä Suomen että Ruotsin puolella eli jos jollakin on niin jakoon vaan :) Kiitos!
tsahkali:
Karesuandossa, Ruåtsin puolella on ruokakauppa, ma-la 8-20, su 10-18 paikallista aikaa. Vähän muutakin sekalaista tavaraa . Huoltoasemalla 'sekatavarakkauppa'.
Suomen puolella Nesteellä kioskivalikkoima ruokatarvikkeita. Rajabaari.
Kilpisjärveltä saa kaikkea mitä kulkija tarvitsee. Kaupan kassalta voi nostaa myös kruunuja.
perho-ukko:
Viimeinen pankkiautomaatti on Muoniossa,Sonkamuotkassa,vasemmalla puolella,on mainioita poroleipiä ja hyvä kaffee,Karesuvannossa huoltoasemalla hyvä valikoima elintarvikkeita,sitten seuraava Kilpishalli,saa myös nostettua rahaa kassalta,hyvä liha valikoima ja taloustavaroita joka lähtöön !!
perho-ukko:
Itse koukkaan aina Äkäslompolon kautta,Jounin kaupasta saa kaiken,on aptekki,viinakauppa,pankkiautomaatti,ravintola ja marketin palvelut,josta saa kaikkea,myös rautapuolen ja kalastuspuolen tarvikkeet,(myö sitä kaasuletkua metritavarana) !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta