Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Vaimo haluaa koko ajan...
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 7.04.2015 kello on 10:39 ---Koska Rellun otteessa ei ole vetopainoista mitään merkintää ja sen kokonaismassa on 3.500kg, niin sehän tarkoittaisi ... että tuohon saisi laittaa 750kg jarrutonta taikka 3.500kg jarrullista nyyttiä perään - jos koukun leimat sen vaan sallii :o Siinäpä sitä olisikin hubaa 7m as.autolla revitään perässä luokkaa 10m as.vaunua = majoitustilat riittää jo koko joukkueelle :D
--- Lainaus päättyy ---
Katsopas, mitä siellä tyyppikilvessä lukee.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 7.04.2015 kello on 12:46 ---Katsopas, mitä siellä tyyppikilvessä lukee.
--- Lainaus päättyy ---
No mä vähän luulen että siellä lukee jotain "hieman" pienempää kuin mitä tuo rek.ote antaa ymmärtää ::) Mutta käytännössä tuo vetäminen tulee Rellulla varmaankin olemaan jarruttoman kärryn repimistä, jos ei Sitikan perään sitä laita. Esim. reissussa kärryyn voisi tunkea vaikka tuon mamman invamopon, mutta katsoo nyt. Ihan hyvä optio tuo koukku kuitenkin on jo valmiina tuossa retkuleessakin olemassa 8)
HiTec:
Ja nyt jo vaimo suunnittelee jonkinmoista lenkkiä pitkin Suomea ja kun ne tuossa kartalle lätkin, niin 1.930km olisi Rellulla jo lisää taivallettavaa tiedossa ^-^
kimi:
Minä piirtäisin idempänä kulkevaa reittiä jos aika antaa myöten. Joensuu- Kuusamo- Kemijärvi- Haaparanta.
Kainuu ja itäsuomi on mielestäni upeeta seutua. Tai sitten Kuopio- Kuusamo .......
Toisaalta jos nuo on tuttuja seutuja niin vaihtelu virkistää
Hyviä reissuja ajatte mistä vaan
Arska:
Me tehtiin Itäsuomen kierrosta muutama vuosi sitten. Lieksaan asti päästiin kun vaimo sanoi ett nyt riittää pelkän metsän katselu,ihmisten ilmoille ja heti. Vaimon sanaahan on uskottava.
Sent from my iPad using Tapatalk
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta