Tekniikkakeskustelut > Projektit
Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys
MatsOnni:
On noista apua. Yhteen autoon ne laitatin kun hetken olin ajellut ja sen jälkeen kaikiin heti käyttöön ottaessa. Varmaan on mitattu ihan tarkalleenkin paljonko melua alentavat, mutta korvin kuullen kuitenkin. Silti on tunne että vielä pitäis jotakin muutakin keksiä kun vaan tietäsi mitä ja miten.
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 18.04.2014 kello on 09:47 ---Kyllä muuttui melun laatu siedettävämmäksi ohjaamossa kun tapetoin astilaudat ensin tuolla bitumimatolla ja sitten päälle parisenttinen mikälie liimattava möhvelömatto muovi pinnalla.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo rengasmelu vaimenee varmastikin tuolla oulaan tavalla. Sieltähän se altapäin rengasmelu tulee. Asennan itse myös ohjaamoon kokolattiamaton (sinisen :) ) kumimattojen alle. Oven alaosan (lämpö-) ja äänieristämistä harkitsen sitten ensi vuonna.
Eiköhän nuo toimenpiteet riitä, sillä ei kaikkea tarvitse kuulla, mitä kartanlukija sanoo, tai jää monta mukavaa mutkaa tekemättä. ;D
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 10.07.2014 kello on 11:41 ---Tuo rengasmelu vaimenee varmastikin tuolla oulaan tavalla. Sieltähän se altapäin rengasmelu tulee. Asennan itse myös ohjaamoon kokolattiamaton (sinisen :) ) kumimattojen alle. Oven alaosan (lämpö-) ja äänieristämistä harkitsen sitten ensi vuonna.
Eiköhän nuo toimenpiteet riitä, sillä ei kaikkea tarvitse kuulla, mitä kartanlukija sanoo, tai jää monta mukavaa mutkaa tekemättä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Oon täsmälleen samaa mieltä, onneks mä voin vedota huonoon kuuloon :D
Oulaa:
kylläpä sai kaahia tasasella pihalla että sai tapetoitua tuon astinlaudan
olipa ohkasta muovia vain laatikko
kolme kerrosta laitoin bitumimattoa
iltasella koeajolle
Jakelfin:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 10.09.2014 kello on 13:53 ---kylläpä sai kaahia tasasella pihalla että sai tapetoitua tuon astinlaudan
olipa ohkasta muovia vain laatikko
kolme kerrosta laitoin bitumimattoa
iltasella koeajolle
--- Lainaus päättyy ---
No paraniko? Yhtään?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta