Tekniikkakeskustelut > Alde

Jokohan sitä uskaltaisi..

<< < (4/6) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 20.04.2013     kello on 10:27 ---Me käytämme säiliön täyttämisen apuvälineenä kastelukannua (sitä ei käytetä mihinkään muuhun), ei haittaa lyhkäset letkut

--- Lainaus päättyy ---
Täälä kanssa kastelukannu jolla täytän vesisäiliön ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 20.04.2013     kello on 00:41 ---. Aina täytyy olla mukana oma letku liittimineen ja klemmareineen.

--- Lainaus päättyy ---

Mul on ollu letku ja nippu erilaisia liittimiä.  jos se letkun päässä oleva pikaliitin ei sovi, niin siihen  tökätään seuraava.

perho-ukko:
Minä täytän tankin aina Lapin reissulla tunturipuroista,on raikasta vettä,muovisesta limppapullosta kylkeen aukko,sopii hyvin tankin aukkoon !

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 20.04.2013     kello on 10:42 ---Minä täytän tankin aina Lapin reissulla tunturipuroista,on raikasta vettä,muovisesta limppapullosta kylkeen aukko,sopii hyvin tankin aukkoon !

--- Lainaus päättyy ---

Mulla kans limsapullo(+putki ohjarina) suppilona ja 20l kanisterilla kannan vedet vaunuun.

nieppi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.04.2013     kello on 19:20 ---Kuusi vuotta on vedet ollu sisällä.   ...Kulkimessa.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Jokohan ne välillä kannattais vaihtaa ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View