Tekniikkakeskustelut > Primus

AQW6 lämmitys

<< < (2/4) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 26.06.2013     kello on 15:07 ---eli jatkoa aiheeseen. Vaunu on Polar 560cht vm.2000. Lämmitin aq jotakin, ongelmana sama kuin edellä ja lisäksi kaasulla syttyy ja lämmittää katkeamiseen asti, sitten ei syty uudestaan vaan sytytää punaisen valon ohjaimelle.
Vaihdoin siihen uuden sytytysohjaimen vaan ei vika korjaantunut, mikä neuvoksi

--- Lainaus päättyy ---

Tarkista kaasuventtiilin liittimen juotokset. Thumb

olalaa:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 26.06.2013     kello on 18:36 ---Vesitermostaatti sytyttää häiriövalon? Onkohan näin? :'(

--- Lainaus päättyy ---
Jos muistan oikein juuri niin tapahtui minun pannussa jos muistat ;)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 26.06.2013     kello on 21:54 ---Jos muistan oikein juuri niin tapahtui minun pannussa jos muistat ;)

--- Lainaus päättyy ---

Empä muista kyseistä vikaa, mutta vesitermostaatti se ei ollut. Jos vesitermostaatti katkaisee lämmityksen niin se vain sammuu.

jva61:
kyllä kiertovesipumppu mielestäni toimii, neste liikkuu paisuntasäiliössä ja patterit lämpiää koko mitalla molemmin puolin vaunua. Lisäksi vaunu lämpiää kyllä sähköllä, vaikka toisen vastuksen kuntoa pikkusen epäilenkin. pitää mitata se. uskoisin vian olevan kaasupuolella. mitään kaasun hajua ei polttimen ympäristöön kuitenkaan tule
tässä lämmitityypissä oli myöskin jokin syklijuttu, joka pitää tarkistaa ja onko siellä se kondensaattori joka kuulemma pitää lisätä, vaunu kun on vasta minulle tullu ja sen historiasta ei juurikaan tietoa ole

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 27.06.2013     kello on 07:29 ---kyllä kiertovesipumppu mielestäni toimii, neste liikkuu paisuntasäiliössä ja patterit lämpiää koko mitalla molemmin puolin vaunua. Lisäksi vaunu lämpiää kyllä sähköllä, vaikka toisen vastuksen kuntoa pikkusen epäilenkin. pitää mitata se. uskoisin vian olevan kaasupuolella. mitään kaasun hajua ei polttimen ympäristöön kuitenkaan tule
tässä lämmitityypissä oli myöskin jokin syklijuttu, joka pitää tarkistaa ja onko siellä se kondensaattori joka kuulemma pitää lisätä, vaunu kun on vasta minulle tullu ja sen historiasta ei juurikaan tietoa ole

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa palopesä olla niin tukossa ettei liekki pala oikein ja liekkivahti ei tunnista liekkiä tai palopesän reikälevyt on ruostuneet ja murentuneet kokonaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View