Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Koirien kanssa Eurooppaan
reissajanainen:
Ekinokokista ei tarvitse huolehtia, itse otan Drontalit mukaan, ja käytän koirat paikallisessa ell klinikalla passin kanssa. Heittävät leimat passiin ja lääkityksen saa antaa itse. Saksa, Hollanti ei edes maksa mitään. Tilburgissa on mahtava klinikka. Suosittelen.
reissajanainen:
Lautoille ei kannata jättää varsinkaan pitkille matkoille koiria kärryyn tai autoon. Paras reitti on ajaa saaristolautoillla Ruotsin kautta, saa koira jaloitella, siitä joko Tanskan kautta ajamalla (kaunista mutta nukuttavaa) tai saksan lautalla 30 min eteenpäin.
Ruotsin lautoilla on useita koiria kuollut. Kuumuuteen tai että on laitettu rekkojen kanssa samaan. Pakokokaasu.
Mikäli joku haluaa tietoja noista saaristoreiteistä niin tänne viestiä. Ajan niitä nykyään samalla saa rentoutua ja välisatamissa voi käyttää koiria. Tosin koirat saa ottaa myös ravintolaan, vaikka se ei ole sallittua mutta joka kerta olen sen saanut tehdä.
Alf@64855:
Pikkasen liiottelua reissunaiselta. Pakokaasuun eivärt ainakaan ovat kuolleet ja tuskinpa kuumuuteenkaan. Mutta ei koirilla mukavaa siellä atokannella on asustella. Jos reissuun mennään koirien kanssa pitää varata varat koirien matkustamiseen hytissä. Ei se saa olla rahasta kiinni.
reissajanainen:
Koirien kanssa ei ole edellenkään hankala reissaa Passit kun ovat kunnossa. Norja. Ruotsi nykään riitää passissa Rabies, ei tarvitse enää vasta-ainekokeita kirjallisesti.
Pakokaasuun on jopa raportoitu kuolleen ruotsilautoilla koiria. Siksi nykyään pitää allekirjoittaa että yhtiö ei ole vastuussa.
Yhteen hyttiin saa ottaa vain kaksi koiraa, jos reissaa esim 8 koiran kanssa, kannattaa ajaa Ahvenenaan kautta. Saa ainaiki ulkoiluttaa koiria. Itse reissaan 4 koira kanssa ja aina joko Via-Balticaa tai Ahvenanmaan kautta.
Alf@64855:
Jaa'a, tuon raportin haluaisin nähdä. Ettei vain ole urbaanilegenda? Joskus 50-60 luvulla muistaakseni tällainen tapaus oli, mutte sen jälkeen?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta