Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kivat työpaikat

<< < (2/2)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 17.02.2011     kello on 15:44 ---Mää lopetin sen haaveilun  ;D Kartano on tämmönen sesonkipaikka, tämä toinen sitten (ehkä joskus) pitää leivän syrjässä kiinni talvella (on siis kesän palkollisten pyöritettävänä)

--- Lainaus päättyy ---

just noin ... moon vaan rohkeesti alkoi siihen hommaan mihin haluskin...ei kannata jäädä nyhjään sinne missä nyt on , jos ei haluu siellä olla .. itselläni  oli maailman paras duunipaikka  silloin , kun olin palkkaa nauttivana  .... en ois sieltä ikinä pois jäänyt , kuin vasta eläkkeelle ... mut niinkuin monesti tapahtuu tänäkin päivänä ... loppuu se paraskin työ ..niin myös minullakin  siinä firmas , jossa vaihtui uudet tuulet siis omistajat ... silloin tämä  tytteli sai lähteä ... mut en jäänykkään makaan lehtereille vaan menin yrittäjäkursseille , joka onneksi tapahtui samaan aikaan , kun vielä olin työssä , olihan minulla irtisanomis aika ja tein sen kurssin iltaisin sen jälkeen , kun töistä pääsin   ...niin sain hiukkasen tietoutta... miten toimin yrittäjänä ... siitä se sit  alkoi yrittäjyys .. nautin joka hetkestä minkä siinä työs sit olinkin .. oli aivan ihanaa herätä aamulla töihin , kun tiesi .. minuu ei potkita täst firmast pihalle ...päivät toki venähti .. yö unoset jäi minimiin .. mut kun työ oli antoisaa ja kivaa .. no toki rakas puolisoni .. autoi aina sen minkä työltään ehti ... ei olut häitä mitiä ... sit vaan tuli stop ... joka ei ollut minun vikani eikä muunkaan , kuin hoitavan lääkärin töpin... mut aika haavat haalistaa ja nyt olen antanut anteeksi sille lekurille ja nautin joka hetkestä minkä saan olla tässä elämässä ... nimittäin 56 vuorokautta koomassa ... ja sieltä tähän päivään mutkien ja tuskien kauta ei ollut helppoa ... jot neuvoni on tää .. tehkää sitä mikä miellyttää .. nauttikaa elostanne .. ei koskaan tiedä miten se elämä yxkakx kolahtaa :(  :)

migel:
Naatitaan naatitaan kunhan tää pakkaskausi loppuu!  Ai juma melkeen kaks kk koomassa. huh huh

No onneks kaikki on nyt parhain päin!!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View