Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Onkos kukaan menossa kattoo formula 1 Nürburgring
Cowboy:
Onko kellään kokemusta tosta Nürburgring camping alueesta, että minkä lainen paikka on?
Oon miettinyt josko kävis kattoo ees yhet kisat paikan päällä.
M-autolla ois tarkotus mennä tonne.
Hyvät vinkit ois terve tulleita :)
http://www.nuerburgring.de/fileadmin/Streckenskizzen/Nuerburgring-Parkplatzplan-Zufahrt-Nordschleife.pdf
teebasso:
Kerran on tullut oltua tuolla kisoissa T5b katsomossa kämppärin kohdalla. Itse kämppäristä ei kokemuksia mutta tiirailin sinne ja totesin menon olevan aika villiä. Sakut sikinsokin kaljaa kittailivat ja meteli hillitön koko yön. Nukkumisesta ei tule mitään. Paras on liittyä joukkoon remuisaan.
Ps. Betoniportaat istuimina ainakin tuossa kurvissa ja ahdasta. Pehmuste persiaan alle mukaan. Alueella muitakin yöpymispaikkoja joskin sama rymy niissäkin. Ainakin jokunen vuosi sitten. Parkkipaikat niitettyjä peltoja. Sateella voip olla pluikasta. Hyvää reissua jos meet !
Haapaniemen Paroni:
Ja ne naiset,sori se olikin unkarissa ;) :D
Vesseli:
Ei ole tuosta kokemusta, mutta 13 kertaa Unkarissa. Leiriytymisestä en tiedä, mutta itse kisoissa tärkeimmät varusteet rahan lisäksi ovat kuulosuojaimet.
migel:
Ja Unkarissa vielä kylmä kastettu pyyhe päähän ja paljon vettä juotavaksi-huom ei kaljoo!
Muutama vuosi sitten raahattiin eräs melko tukeva mies sen pienen vaivaisen puurysän alle varjoon, joka löydettiin lähistöltä, kun oli sammunut aurinkoon ja oli tulipunainen ja tiedoton.
Sitten haettiin ensiapumiehet paikalle,,,
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta