Tekniikkakeskustelut > Primus
Misä luuraa sähköpatruuna ( siis lämmityspatruuna )
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Tesurakk - 13.04.2013 kello on 17:33 ---Ja jos näin on... Olisiko jollakin halpaa ja hyvää laitetta tähän tarkoitukseen?
--- Lainaus päättyy ---
Ainahan löytyy hyvää ja halpaa ;)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Tesurakk - 13.04.2013 kello on 17:29 ---Siis tuo vesipumppu käynnistyy ja merkkivalot palaa... muutapa ei tapahdukkaan..... Täytynee vielä katsastaa tuo takaosa, mutta olisi se asetettu paikkaan... mihin ei kuu kumota eikä aurinko paista.
--- Lainaus päättyy ---
Onko ohjauspaneelin nastaan 4 kytketty vihreä johto? Jos on niin pannun pumppu lähtee pyörimään vaikkei olisi patruunaa.
viitalar:
Terve Minulla on priimuksen täydelinen sähkö patruuna .tarvii vetää johdot ohjauspanelilta jos johtoja ei ole
T.rauno puh 0405414228
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 13.04.2013 kello on 19:41 ---Terve Minulla on priimuksen täydelinen sähkö patruuna .tarvii vetää johdot ohjauspanelilta jos johtoja ei ole
T.rauno puh 0405414228
--- Lainaus päättyy ---
Nyt täytyy sanoa, että aika mauton ilmoitus kun vikaa haetaan.
Tesurakk:
Kyllä olen nyt varma, ettei laitetta ole. Tutkin koko takapään putkiston, nyt kun ohjeita sain. Laitoin kyllä myös laitoin viestin ostettavasta laitteesta. Ihmettelen, mihin se härveli mahtuu... mikähän lienee sen mitat. Pitänee kohta laittaa kuvaa, kun tajusin mahdollisuudenkin olevan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta