Tekniikkakeskustelut > Primus
Misä luuraa sähköpatruuna ( siis lämmityspatruuna )
viitalar:
kyllä minulla on tollainen joutilaana minkä Huru-ukkeli on kuvan laittanut tänne saitille
HuruUkkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 14.04.2013 kello on 17:22 ---kyllä minulla on tollainen joutilaana minkä Huru-ukkeli on kuvan laittanut tänne saitille
--- Lainaus päättyy ---
Olisko sinulla ylimääräistä pumppua tuommoiseen sähköpatruunaan ? minulla varapatruunasta on pumppu rikki.
viitalar:
terve! minulla ei ole kuin koko paketti
T.Rauno
Tesurakk:
Nä tänään pääsen paremmin katsomaan koko Dugatoa, siis on peltikuorinen ja varmaankin itse väsätty. Ostettu kuitenkin toiselta omistajalta. Autossa on kilovattituntimitta ri, miksi ihmeessä se olisi, jos ei ole sähkölämmitystä? Laitatteko mittoja noin... mihin se mahtuisi.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Tesurakk - 17.04.2013 kello on 13:05 ---Nä tänään pääsen paremmin katsomaan koko Dugatoa, siis on peltikuorinen ja varmaankin itse väsätty. Ostettu kuitenkin toiselta omistajalta. Autossa on kilovattituntimitta ri, miksi ihmeessä se olisi, jos ei ole sähkölämmitystä? Laitatteko mittoja noin... mihin se mahtuisi.
--- Lainaus päättyy ---
Hae kaupasta uusi,niin ei tartte mittailla onko vai ei ;) Aika yksinkertasta,vai vielä jotain :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta