Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota/ Honda miehille postia tulossa.

<< < (8/14) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 22.10.2015     kello on 19:24 ---Jokos on toy-ota miehet käynnyt asennuttamassa ne ikkunannostimien sammutus järjestelmät ? ;)
Vai pitääkö itse ostaa mätänetistä ?

--- Lainaus päättyy ---

Jaa-a miksi ne pitäisi vaihtaa, näytti ainakin äsken olevan Toyotassa ikkunat kiinni ; )

vesako:
Tämmönen löyty internetistä.

http://www.mtv.fi/teemasivut/oma-auto/Jutut/artikkeli/28-merkkia-luotettavimmat-ja-epaluotettavimmat-autot-listattu/5509732

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 22.10.2015     kello on 11:33 ---Kerran kahvitellessani erään eurooppalaisen automerkin huoltopäällikön kanssa, näimme ikkunasta, kun asentaja ajoi uudenkarkean pikkuauton huollettavaksi.
Päällikkö tokaisi, että ei asiakas tiedäkään, että tässä huolto-ohjelman mukaisessa öljynvaihtohuolloss a tehdään 21 kappaletta muutos- ja korjaustoimia.

--- Lainaus päättyy ---
Miksi asiakkkalle ei voi näistä puukottamisista kertoa...?

Mulla on kaksi samanmerkkistä autoa käytössä. Vanhempaan mm. kielsin päivittämästä vaihdelaatikon softaa, kun kaikki toimi ja toimii edelleen vuosien jälkeen loistavasti.
Uudemmasta menivät päivittämään vaihteiston kiellostani huolimatta ja pilalle meni. Yritettiin sopeuttaa ja ties mitä useita kertoja myöhemmin, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Samasta autosta tehdas halusi päivittää myös valojärjestelmän softan. Onneksi huollossa kerrottiin, että tarkoitus on poistaa päivävaloista takavalot toimimasta ikuisesti. Takaisin ei ole vanhaan softaan mahdollisuutta sen jälkeen. Onneksi ehdin kieltää moisen puukotuksen.

Nykyisin vaadin aina tietoa, mihin ylimääräiset korjaukset vaikuttaa. Tuskin niitä kaikkia mulle edes kerrotaan, mutta olen silti sitä mieltä, että ehjää ei kannata korjata.

MCL:
Organisaatiossa tehty päätös.

Olisiko vaikka siksi, että media ei pääse revittelemään otsikolla:

XXXXXXX automerkki kutsuu xxxxxxxx määrän autoja korjaukseen useiden vikojen takia.

Tämän jälkeen besserwisserit kautta internetin, päivittelevät moraalitonta autonvalmistajaa, joka tekee rikkinäisiä ja vaarallisia autoja. ;)

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 22.10.2015     kello on 18:55 --- Nyt olet hakoteillä noista huoltoliikeistä,täälä minä käytän autoa huollossa,niin kaikki toimii...
http://www.teboilkukkumaki.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Siis mistä olen hakoteillä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View