Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Pelastakaa Antti Korhonen , opettajille työrauha , nimi adressiin
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 9.04.2013 kello on 12:19 --- Opettaja kieltäytyy joka kerta, sillä hänen velvollisuutensa on huolehtia että kuljetusoppilas ehtii bussiin. Minä taas olen sitä mieltä että kävelköö kotiin ja miettiköön matkalla haluaako useinkin 8 km matkan kävellä..
--- Lainaus päättyy ---
Siinäpä se ero, sinä saat laittaa lapsesi kävelemään, mutta ei tuossa tilanteessa opettaja. Jos matkalla tapahtuu jotakin, vastuussa on silloin opettaja.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 9.04.2013 kello on 12:36 ---Siinäpä se ero, sinä saat laittaa lapsesi kävelemään, mutta ei tuossa tilanteessa opettaja. Jos matkalla tapahtuu jotakin, vastuussa on silloin opettaja.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta kun se munaton opettaja ei tee sitä edes mun luvalla tai mun vaatimuksesta.. ::)
Enhän minä täältä pääse vahtimaan että se poika sinne kouluun jää...
Sitä tässä just kaipaan että kun vanhemmat kanssa yhdessä sovittais että näin tehdään, niin se opettaja sitten pitäis siitä myös kiinni.
Sen ymmärrän että opettaja ei sitä voi "omin päin" tehdä..
MatsOnni:
^
En nyt ihan tunne juridiikkaa tuolta(kaan) osin, mutta luulen ettei opettaja voi toimia vastoin sääntöjä edes vanhempien luvalla.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 9.04.2013 kello on 13:14 ---ettei opettaja voi toimia vastoin sääntöjä edes vanhempien luvalla.
--- Lainaus päättyy ---
Eli säännöissä on selkeä virhe. Esimerkiksi omien lasten koulussa ei oppilaat saa luovuttaa opettajalle kännykkäänsä tuntien ajaksi edes vapaaehtoisesti, eikä eides vanhemmat pysty valtuuttamaan opettajaa ottamaan puhelinta. Se kyllä kävisi että menisin itse tunnin alussa sinne ja ottaisin pojalta puhelimen jonka jälkeen antaisin sen opettajalle, mutta kuka tätä pystyy tekemään joka tunnin alussa? >:(
(onneksi omalla jälkikasvulla ei tuo puhelin ole vielä noussut ongelmaksi asti, uskovat sentään vielä vanhempiaan)
matson1:
Laitettu Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta