Matkailukeskustelut > Lappi

Ropin pirtin hinnat?

<< < (2/5) > >>

pekauppi:
Löysin sähköpostiosoitteen ja laitoin postia...

pekauppi:
ärkeleen heinäkengät kun kukaan ei vastaan sähköpostiin... Olen laittanut useammakin postin ja Retku:sta tuli ainoastaan vastaus joka on hinnoitellut itsensä pihalle...

Pitää varmaan alentua soittamaan josta en itse innostu... Sähköpostista saa aina jäljet ja voi vedota paikanpäällä että mitä on luvattu....

tsahkali:
Auki näkyi olevan. Ainaskin toissapäivänä.

caddis:

--- Lainaus käyttäjältä: pekauppi - 10.04.2013     kello on 21:04 ---ärkeleen heinäkengät kun kukaan ei vastaan sähköpostiin... Olen laittanut useammakin postin ja Retku:sta tuli ainoastaan vastaus joka on hinnoitellut itsensä pihalle...

Pitää varmaan alentua soittamaan josta en itse innostu... Sähköpostista saa aina jäljet ja voi vedota paikanpäällä että mitä on luvattu....

--- Lainaus päättyy ---

Mikäli teidät ajankohdan vieraillullesi, otsikoi viestisi vaikkapa "Tarjouspyyntö". Luulisi, että harvalla majoitusyrittäjällä on varaa olla tällaiseen vastaamatta.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: pekauppi - 10.04.2013     kello on 21:04 ---ärkeleen heinäkengät kun kukaan ei vastaan sähköpostiin... Olen laittanut useammakin postin ja Retku:sta tuli ainoastaan vastaus joka on hinnoitellut itsensä pihalle...

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida olla ne ropin tytöt mitään nörttejä, eivät tosin ole edes niitä heinäkenkiäkään. Olisiko syytä hiukka miettiä joskus omaa asennetta, ei yrittäjillä ole päällimmäisenä ideana alkaa asiakkaitansa kusettamaan.
Ja Ropinpirtin henki ei todellakaan ole suunnattu niille joille esim: nopeat nettiyhteydet ovat paikan suurimpia valttikortteja ;)
Tietty jos itse ei pidä pätkääkään siitä mitä etukäteen sopii niin tottahan toki ajattelee muiden olevan kaltaisiaan ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View