Matkailukeskustelut > Lappi

Ropin pirtin hinnat?

<< < (4/5) > >>

pekauppi:
Niinpä... Keskimäärin kausipaikat taitaa olla n. 100-400e /kk luokkaa alueella kuin alueella (josta moisia saa)... Päälle tottakai sähköt (toivottavasti mittarin mukaan). Kyllähän sitä jos alueella on ravitsemusliike tulee asioitua ehkä (vaimon mukaan) liiankin usein siellä iltaisella mutta olen sen juuri mieltänyt siksi tuottavaksi liiketoiminnaksi jota mielelläni kannatan...

Kun näitä alueita on kierrellyt lapissa on hintahaitarin ollut 7e - 34e /vrk. Huvinttavinta on ehkä se että juuri tuolla 7e alueella hintaa sisältyi ihan kaikki eli saunat, kempsantyhjennys yms... 34e alueella ei edes se sauna, paskahuussiani ei siellä tyhjännyt mutta pelkäämpä että siitäkin olisi mennyt erimaksu.

Parikymppiä per yö on siedettävä maksu sähköineen (tai sitten sähköt mittarilla erikseen). Keskimäärin siihen hintaan saa majapaikan kun jaksaa vähän etsiä.

Itse aiheesta sen verran että kun minulle selviää ko. majoitusliikkeen hinnat niin tottakai laitan ne tänne kaikille tiedoksi niin ei tarvi moista rumbaa tehdä uudelleen...

pekauppi:
Näistä Enontekijön ja varsinkin Kilpisjärven hinnoista mitä minulla on tiedossa, tuli jälleen vahvistusta... Enontekiön kunnassa oleva alue tarjoaa 150e/kk / 350e/kesä + sähköt mittarilla.

Eli kyllä hinnoissa on "ilmaa" jos pyydetään 200e/viikko

Eli kyllä näitä edullisiakin alueita on ja oman tulotasoni takia suosin niitä...

Käsivarren paikoista ei ole kuulunut mitään, mutta aloitan soittokierroksen enskuussa...

pekauppi:
Nyt tuli yhdestä käsivarren paikasta vastaus ja hinnat ovat ihan kohtuulliset eli n. 100e/viikko sähköineen. Hintataso joku tuntuu kohtuulliselta monessakin suhteessa.

Eli en mielestäni turhaa pitänyt 200e/viikko liian kalliina... Tuossahan riittää 100e viikossa rahaa juoda ja syödä alueen ravitsemusliikkeess ä joka ei 200e alueella varmasti olisi varaa tehdä...

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pekauppi - 22.04.2013     kello on 19:42 ---Nyt tuli yhdestä käsivarren paikasta vastaus ja hinnat ovat ihan kohtuulliset eli n. 100e/viikko sähköineen. Hintataso joku tuntuu kohtuulliselta monessakin suhteessa.

Eli en mielestäni turhaa pitänyt 200e/viikko liian kalliina... Tuossahan riittää 100e viikossa rahaa juoda ja syödä alueen ravitsemusliikkeess ä joka ei 200e alueella varmasti olisi varaa tehdä...

--- Lainaus päättyy ---
Harrastus maksaa harrastit sit mitä vaan,näin se vaan on :D

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 22.04.2013     kello on 19:52 --- Harrastus maksaa harrastit sit mitä vaan,näin se vaan on :D

--- Lainaus päättyy ---
   Jota toivottavasti käytettävissä oleva rahamäärä rajoittaa-- ettei jää perikunnan veloiksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View