Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ensimmäistä kännykkää etsimässä ..
Stara:
en itselle, mutta vanhalle naapurin tädille.
Nyt kuulema tarttis hankkia kännykkä, jotta voi pitää yhteyksiä ystäviinsä matkaltakin. Hyvä niin, mutta millainen kone?
Kyseessä luokkaa 70 v naisihminen, ei koskaan pitänyt kännykkää kädessään. Kameraa ei tarvitse, tuskin lähettelee tekstareitakaan. Mutta täytynee olla riittävän isokokoiset ja selvätoimiset näppylät, selvälukuinen näyttö ja riittävän voimakas soitto-/puheääni.
Olettekos joutuneet lähiaikana vastaava probleeman eteen ja millaisia laitteita olette hankkineet?
Ps. kosketusnäyttö täytyy unohtaa heti kättelyssä!
Pss. luulen, että hintaluokka tarttis saada alle satasen!
sipu:
itse olen pyytänyt joulupukilta
sitä Doro puhelinta
mutta hassu joulupukki toi 800
jossa ei txt näe
ei edes kunnolla suurennuslasilla
vaikka rakkaat ystävät sanovatkin
Doronkin olevan minulle liian monimutkikas
että minun kännys
ei tarvittais ,kuin vastaus näppäin ::) :)
K.E.V:
Tuo Doro kuuluu hankintoihin "epäluotettava" , on esim Verkkokauppa.com:n asiakaspalautuslist alla hyvällä sijalla. Mahdotonta saada ikuna mitään päivityksiä jne. Mutta tuohan on omasta himosta kiinni. ::)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.04.2013 kello on 11:33 ---Tuo Doro kuuluu hankintoihin "epäluotettava" , on esim Verkkokauppa.com:n asiakaspalautuslist alla hyvällä sijalla. Mahdotonta saada ikuna mitään päivityksiä jne. Mutta tuohan on omasta himosta kiinni. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mitä päivityksiä pitäisi saada?? Nythän etsitään PUHELINTA! ;D
http://www.kuluttaja.fi/tuote/valinta.aspx?ID=8dce0d7d-79de-46cc-a41f-44ce6c8a3aee&referer=%2F
99:
Minkälaisia päivityksiä Doron tapainen kännykkä tarvitsee?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta