Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kevään ensi merkit ?

<< < (25/31) > >>

"Masi":

Toisaalta kun näitä katselee, niin kukkahan on kukka joka kukkii aikaisin keväällä ja viiniköynnöksessähä n pitäisi jo olla
isot lehdet tähän aikaan vuodesta.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 26.04.2013     kello on 12:04 ---
Eipä Herrat taida puista ja kukkasista oikein välittääkään. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Top, top Soleil. Viikolla kävin ostamassa kymmenkunta pussilista kesäkukkien, kivikkokasvien ja ketokukkien siemeniä. Puita olen istuttanut, jalava, tammi, vaahtera ja lehmus, sekä pensaita useita kappaleita. Vaikka metsän keskellä mökkiä huushollaankin. No, minä en itseäni toyotamiehenä pidäkkään.  Thumb ;D

Soleil:
Anteeksi, Turha Höpöttöjä. :) Te olette poikkeus, mukava asia. Kukkasten kasvatus on mukavaa puuhaa. Minun mieheni kyllä puhelee kukista, että mikä risu se tuo on. :)

tapani pokkinen:
Eipä Herrat taida puista ja kukkasista oikein välittääkään.

Herroista en tiedä, mutta reilu kymmenen vuotta tuli enempi vähempi kasvihuoneissa häärättyä. Ja noi kukkapuutarhan hommat ovat kaikkea muuta kuin kevyttä näpräilyä. Ei taida monestakaan naisimmeisestä olla vaikka ruusujen istuttamiseen? Pelkästään niitä Äitienpäiväruusuja leikattiin ja istutettiin tiukasti purkiin se 30.000kpl kerralla, puhumattakaan kasvumulta-hiekkaseoksen sekoittaminen istutuspöydällä ::)

sipu:
meillä on tuo ukkokulta
sitä mieltä
kun kukkia ostan vaikkakin vaan pöydälle
niin sanoo heti
ettei noita voi syödä
no voihan
silmillä  Thumb
ja pitäähän sitä silmän ruokaakin olla  :)

tänään käveli tuota meitin mäkeä ylös
kaksi ukkopulua
eivät millään tajunneet mennä tieltä pois
ennen kuin hoikan tyytäs
silloin lähtivät lentoon
en tiedä olivatko naista etsineet
vaiko tiirailleet vaan pesäkoti pönttöä morsiammilleen  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View