Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vakuutukset käyttöönoton jälkeen

<< < (2/4) > >>

perho-ukko:
Juuri tuon takia en ole "vanhusta" laittanut seisontaan,tai onhan se seisonut pari vuotta,mutta koko ajan liikennekelpoinen,jos sattuis tarvitsemaan,ei tarvitse ilmoitella mihinkään,mutta eipä kulukkaan,kun ei käytä !! ;D ;D

caddis:
Mielestäni kannattaa laittaa seisontaan jo parin viikonkin ajotauon takia. Se on niin helppoa ja halpaa tehdä netissä. Toki hyvähän tuo on vakuutusyhtiöille ja valtiolle, mikäli joku haluaa ylimääräisiä maksella.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.04.2013     kello on 15:45 ---Juuri tuon takia en ole "vanhusta" laittanut seisontaan,tai onhan se seisonut pari vuotta,mutta koko ajan liikennekelpoinen,jos sattuis tarvitsemaan,ei tarvitse ilmoitella mihinkään,mutta eipä kulukkaan,kun ei käytä !! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ne on meillä Perho-Ukon kanssa nämä kulkimet sitä hintaluokkaa, että on varaa pitää lähtökunnossa jatkuvasti. Taitaa kolme viikkoa olla minulla pisin aika, kun en ole tien tukkona liikenteessä. Käyttöön, ei näyttöön.  Thumb ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.04.2013     kello on 15:45 ---Juuri tuon takia en ole "vanhusta" laittanut seisontaan,tai onhan se seisonut pari vuotta,mutta koko ajan liikennekelpoinen,jos sattuis tarvitsemaan,ei tarvitse ilmoitella mihinkään,mutta eipä kulukkaan,kun ei käytä !! ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei voi olla totta ???

Ja minäkö olen ollut aivan siinä luulossa, ettei edes tuo perho-ukkokaan kylve mitenkään rahassa. Taitaakin olla liki Nätti-Jussi ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.04.2013     kello on 15:58 ---Ne on meillä Perho-Ukon kanssa nämä kulkimet sitä hintaluokkaa, että on varaa pitää lähtökunnossa jatkuvasti. Taitaa kolme viikkoa olla minulla pisin aika, kun en ole tien tukkona liikenteessä. Käyttöön, ei näyttöön.  Thumb ;D

--- Lainaus päättyy ---
Seissyt on jo useamman viikon, siis matkakuljin. Kovasti polttelee lähteä kalakaverin kanssa jonnekkin pilkkireisulle, ei muuten, mutta saisi hiukan maksaa turvotettua :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View