Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut MatsOnni 03 Apr 2013
  • Huomenna menossa tarkistuttamaan vakuutuksia ja kun voimassa olevia aloin tutkailla niin huomasin että HUPS, asuntoauton vakuutukset eivät olekkaan tulleet viimeisesen käyttöönoton jälkeen voimaan. Elikkä 16.1.13 alkaen olen ajellut ilman vakuutuksia. Varmaan mun olis ne pitänyt tarkistaa, vaikka periaatteessa tieto käyttöönotosta pitäisi Trafista vakuutusyhtiöön kulkea.

    Mielenkiintoiseksi tilanne olisi mennyt, jos jotakin olisi tapahtunut. Laitoin Pohjolaan kyselyä asian tiimoilta, mutta eivät ole vielä ehtineet juttua kommentoida.
  • #2 kirjoittanut 88k5 03 Apr 2013
  • Juu, ongelma on puhtaasti vak.yhtiön päässä  :laugh:

    Mullakin meni viime vuonna käyttöönotto/poisto epäsynkrooniin: liikennevak. oli ok, mutta kasko oli "puoliaalto" vaiheessa.. eli vikapuolin  :-X Huomasin laskusta kesän jälkeen - nooh, palauttivat liikaa maksetut kun enempi oli noita poistopäiviä ^-^

    Edit. tietty jos "green cardia" tilailis eu-reissuille, niin pysyi vak.yhtiökin tahdissa. Mut ku en  8)
  • #3 kirjoittanut tsahkali 03 Apr 2013
  • Mielenkiintoiseksi tilanne olisi mennyt, jos jotakin olisi tapahtunut.

    No juu, vaan tuohan oli vaan vakuutus, hommahan olisi paljastunut virheeksi.   Minä kerran tilasin katsastuksen, jotta saisin kulkimen käyttöön ja siitä se kesä alkoi!  Sitten syksyllä etsin papereita seisontaa  varten ja huomasin, että siellä luki: 'Poistettu liikennekäytöstä' !!  :o :o :o
  • #4 kirjoittanut Roksis 03 Apr 2013
  • Minä maksoin viime syksynä verot ennen lapussa ollutta maksupäivää. Viitenumero ja summa oli oikein. Talvella tuli Trafilta lappu verot maksamatta. Jossain mättää.
  • #5 kirjoittanut MatsOnni 03 Apr 2013
  • Eihän se todellisuudessa iso ongelma ollutkaan, soittelivat Pohjolasta ja kertoivat että joskus näin käy, erittäin harvoin, ongelmakohtaa ei tiedetä. Katsoi vaan Trafilta koska otettu käyttöön ja laittoi taannehtivasti voimaan, en siis voittanut edes maksuissa  :(

    Jos jotakin olisi tällä välillä tapahtunut, niin sekään ei olisi ollut ongelma koska Trafilla näkyi käyttöön otto ja virhe siis heidän välisessä yhteydessä. Minä olin siis syytön, taas!  :)
  • #6 kirjoittanut perho-ukko 03 Apr 2013
  • Juuri tuon takia en ole "vanhusta" laittanut seisontaan,tai onhan se seisonut pari vuotta,mutta koko ajan liikennekelpoinen,jos sattuis tarvitsemaan,ei tarvitse ilmoitella mihinkään,mutta eipä kulukkaan,kun ei käytä !! ;D ;D
  • #7 kirjoittanut caddis 03 Apr 2013
  • Mielestäni kannattaa laittaa seisontaan jo parin viikonkin ajotauon takia. Se on niin helppoa ja halpaa tehdä netissä. Toki hyvähän tuo on vakuutusyhtiöille ja valtiolle, mikäli joku haluaa ylimääräisiä maksella.
  • #8 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Apr 2013
  • Juuri tuon takia en ole "vanhusta" laittanut seisontaan,tai onhan se seisonut pari vuotta,mutta koko ajan liikennekelpoinen,jos sattuis tarvitsemaan,ei tarvitse ilmoitella mihinkään,mutta eipä kulukkaan,kun ei käytä !! ;D ;D

    Ne on meillä Perho-Ukon kanssa nämä kulkimet sitä hintaluokkaa, että on varaa pitää lähtökunnossa jatkuvasti. Taitaa kolme viikkoa olla minulla pisin aika, kun en ole tien tukkona liikenteessä. Käyttöön, ei näyttöön.  Thumb ;D
  • #9 kirjoittanut tapani pokkinen 03 Apr 2013
  • Juuri tuon takia en ole "vanhusta" laittanut seisontaan,tai onhan se seisonut pari vuotta,mutta koko ajan liikennekelpoinen,jos sattuis tarvitsemaan,ei tarvitse ilmoitella mihinkään,mutta eipä kulukkaan,kun ei käytä !! ;D ;D

    Ei voi olla totta ???

    Ja minäkö olen ollut aivan siinä luulossa, ettei edes tuo perho-ukkokaan kylve mitenkään rahassa. Taitaakin olla liki Nätti-Jussi ;D
  • #10 kirjoittanut tapani pokkinen 03 Apr 2013
  • Ne on meillä Perho-Ukon kanssa nämä kulkimet sitä hintaluokkaa, että on varaa pitää lähtökunnossa jatkuvasti. Taitaa kolme viikkoa olla minulla pisin aika, kun en ole tien tukkona liikenteessä. Käyttöön, ei näyttöön.  Thumb ;D
    Seissyt on jo useamman viikon, siis matkakuljin. Kovasti polttelee lähteä kalakaverin kanssa jonnekkin pilkkireisulle, ei muuten, mutta saisi hiukan maksaa turvotettua :D
  • #11 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 03 Apr 2013
  • Ei voi olla totta ???

    Ja minäkö olen ollut aivan siinä luulossa, ettei edes tuo perho-ukkokaan kylve mitenkään rahassa. Taitaakin olla liki Nätti-Jussi ;D
    Mutta ne on noi rahamiehet erikseen näköjään sit :D
  • #12 kirjoittanut perho-ukko 03 Apr 2013
  • Ei voi olla totta ???

    Ja minäkö olen ollut aivan siinä luulossa, ettei edes tuo perho-ukkokaan kylve mitenkään rahassa. Taitaakin olla liki Nätti-Jussi ;D
      """Kummasti sitä vaan pärjää,kun nuukasti ellää"",sanoi Kätkäläinen !!! ;D ;D
  • #13 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 03 Apr 2013
  •   """Kummasti sitä vaan pärjää,kun nuukasti ellää"",sanoi Kätkäläinen !!! ;D ;D
    Thumb :D
  • #14 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Apr 2013
  • Seissyt on jo useamman viikon, siis matkakuljin. Kovasti polttelee lähteä kalakaverin kanssa jonnekkin pilkkireisulle, ei muuten, mutta saisi hiukan maksaa turvotettua :D

    Niin, ja housut pysyy paremmin jalassa, kun maksa on pöhössä.  ;D
  • #15 kirjoittanut sipu 03 Apr 2013
  • Niin, ja housut pysyy paremmin jalassa, kun maksa on pöhössä.  ;D

     ;D Thumb
    hahaa tuo on hyvä
    hekottaa ääneen  ;D ;D ;D
Sivuja:
Toiminto