Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
org
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.02.2011 kello on 10:20 ---niin sen uskon kyl .... mut kysymys olikin , et mitä se hyödyttää jos mä oon nyt sipu , huomen saku ylihuomen taku ... mitä eroa siinä on , kun kuitenkin oon sama ihminen joka kirjottelen .. miks vaihtaa alvariin nimimerkkiään ... sitä en oikeesti ymmärä ? mut olenhan vain t-y-h-m-ä punapääplontti ... >:(
--- Lainaus päättyy ---
Eikö se selvinnyt tuosta vippen lainauksesta. Kun vierailija joutuu aina laittamaan nimensä viestiin - toisin kuin kirjautuneet, Juhani ei dementiasta johtuen muistanut enää nimeään ja vaihtui Joonakseksi.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.02.2011 kello on 10:20 ---niin sen uskon kyl .... mut kysymys olikin , et mitä se hyödyttää jos mä oon nyt sipu , huomen saku ylihuomen taku ... mitä eroa siinä on , kun kuitenkin oon sama ihminen joka kirjottelen .. miks vaihtaa alvariin nimimerkkiään ... sitä en oikeesti ymmärä ? mut olenhan vain t-y-h-m-ä punapääplontti ... >:(
--- Lainaus päättyy ---
Onhan siinä se etu, että tällaista kirjautumatonta nimimerkkiä ei voi lainkaan bannata. Voi kirjoittaa mitä huvittaa, kenenkään tietämättä kuka nimimerkin takana on. Ainoa joka voi tietää on ylläpitäjä. Toisaalta voihan sitä kirjoitella vaikka kirjastossa, jos oikein salaperäinen haluaa olla.
Itse toivoisin, että tällainen kirjautumatta kirjoittaminen olisi estettävä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.02.2011 kello on 11:00 ---Eikö se selvinnyt tuosta vippen lainauksesta. Kun vierailija joutuu aina laittamaan nimensä viestiin - toisin kuin kirjautuneet, Juhani ei dementiasta johtuen muistanut enää nimeään ja vaihtui Joonakseksi.
--- Lainaus päättyy ---
no ny mä hokasin :D... luulin jo et hää yrittää hämätä meittii ja jotenkin muuten saada meitit ymmällen ... myötätuntoni joona- juhanille ym .. nimet mitä käytät .. jos noin paha dementtia on .. niin suosittelen , et käytä yhtä nimeä vain... niin minäkin teen .. olen sipu täällä ja siellä , jot en voi nimeäni unohtaa ... mut tunnukset ja salasanat niitä vaihtlenen... ja ne tuottaa muistiinni suurta tuskaa johtuen just täst varhais dementtiast , jot ymmärän nyt oikein hyvin .. anteex hämennykseni :)
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.02.2011 kello on 11:07 ---
--- Lainaus päättyy ---
Eihän muualle pääsekkään kirjoitteleen ku tänne vierashuoneeseen..
Sipul p i k k a s e piiitkäääät piuhat ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.02.2011 kello on 11:07 ---Onhan siinä se etu, että tällaista kirjautumatonta nimimerkkiä ei voi lainkaan bannata. Voi kirjoittaa mitä huvittaa, kenenkään tietämättä kuka nimimerkin takana on. Ainoa joka voi tietää on ylläpitäjä. Toisaalta voihan sitä kirjoitella vaikka kirjastossa, jos oikein salaperäinen haluaa olla.
--- Lainaus päättyy ---
aika lailla samoilla jäljillä ollen minäkin ...voihan sitä sanoa sanottansa vaikka ois kirjautunutkin .. anonyyminä sitä täällä ollaan paitsi ei vippe , kun hänet olen tuntenut koko ikäni ai en ny ihan .. hää niin nuor viel :D mut en täällä monenkaan oikeaa nimeä tiedä .. silti ovat minulle orgin hyviä kavereita ..toivon myös , et ois toisinkin päin ... :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta