rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: org  (Luettu 14502 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: org
« Vastaus #30 : 17.02.2011 kello on 08:44 »
Tunnettua oikeaa kirjailijaa törkeästi loukkaava yhtäläisyysvertaus poistettu.

nyt oon pihal ku lumiukko ....voisko juhani ,joonas ym ...vastata ...mix ihmees pitää vaihtaa tuot nimee vaik ootkin nim.merkki niin yhtenään miksi ? ...puuttuu vaan ,et oisit jorma suomi 24 ,tä ... :(
« Viimeksi muokattu: 17.02.2011 kello on 12:16 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: org
« Vastaus #31 : 17.02.2011 kello on 09:05 »
Kun se silloin keskustelu meni pois aloituksesta, niin nyt on parempi mahdollisuus sanoa mielipiteeni. Lasten kasvatus on kotona aivan liian löperöä, koulussa jos opettajat yrittää saada kuria ja opettaa käytöstapoja, on lasten vanhemmat kimpussa. Kuten aloituksessa mainitsin, jos kuritta kasvaa kunniatta kuolee. Vanhemmille on tiilitalo, sitymaasturi ja ulkomaan matkat elämän tarkoitus. Nuori huomaa että siihen pystyäkseen, ei heillä rahkeet riitä. Nuorisotyöttömyys, vielä valtion lahjana rienauksena. Tähän viestiin ei kannata vastata jos ei ole rakentavaa ehdotusta nuorison pahoin voinnin estämiseksi, tai syiden selvittämiseksi. :'(

tohtori kiminkinen saarijärveltä sanos ,et rakkautta ne lapset kaipaa ...ei ois edes sotia ,jos ois rakkautta ...tässä olen ihan samaa mieltä ...rakkaus pitää sisällään ,myöskin rajat jotka lapset tarvii  ...niin kuin aikuistenkin rakkaudessa ... tai ainakin ne kannattaa olla , silloin se rakkaus kukkii ja kukoistaa .. <3  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: org
« Vastaus #32 : 17.02.2011 kello on 09:59 »
nyt oon pihal ku lumiukko ....voisko juhani ,joonas ym ...vastata ...mix ihmees pitää vaihtaa tuot nimee vaik ootkin nim.merkki niin yhtenään miksi ? ...puuttuu vaan ,et oisit jorma suomi 24 ,tä ... :(

Käsittääkseni vastaus alla..korjatkoo joku jos oon vääräs..

No joo sama parta asialla, Juhani ja Joonas ( tuli lapsus ), taka-ajatuksena on selvittää missä mennään ja mihin mennään jotta tietäisi muutkin mitä tämä sivusto todellakin tulee antamaan käyttäjilleen.

Joonaksen ja Juhanin taustan kyllä mode näkee, muut ei, ja se että mode tietää kuka on asialla lienee hyvä vaan. Sempä takia mode antaakin vastaukset asiallisina ja niin että kaikki ymmärtävät miten hän haluaa laudan kehittyvän ja miten olisi hyvä käyttäytyä jotta kaikilla olisi kiva tulla tänne tästä harrastuksesta jorisemaan.

  • Vieras
  • Vs: org
    « Vastaus #33 : 17.02.2011 kello on 10:07 »
    Joskus vaan tuntuu siltä, että keskustelupalstoill a, joissa käyttäjien keski-ikä on 25 v on meno sivistyneempää kuin sellaisella, jossa se on 50 v. Nuoremman polven ei tarvi mahtailla eikä korostaa itseään.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: org
    « Vastaus #34 : 17.02.2011 kello on 10:20 »
    Joskus vaan tuntuu siltä, että keskustelupalstoill a, joissa käyttäjien keski-ikä on 25 v on meno sivistyneempää kuin sellaisella, jossa se on 50 v. Nuoremman polven ei tarvi mahtailla eikä korostaa itseään.

    niin sen uskon kyl .... mut kysymys olikin , et mitä se hyödyttää jos mä oon nyt sipu , huomen saku ylihuomen taku ... mitä eroa siinä on , kun kuitenkin oon sama ihminen joka kirjottelen .. miks vaihtaa alvariin nimimerkkiään ... sitä en oikeesti ymmärä ?  mut olenhan vain t-y-h-m-ä punapääplontti ... >:(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 21:23
    Vs: org
    « Vastaus #35 : 17.02.2011 kello on 11:00 »
    niin sen uskon kyl .... mut kysymys olikin , et mitä se hyödyttää jos mä oon nyt sipu , huomen saku ylihuomen taku ... mitä eroa siinä on , kun kuitenkin oon sama ihminen joka kirjottelen .. miks vaihtaa alvariin nimimerkkiään ... sitä en oikeesti ymmärä ?  mut olenhan vain t-y-h-m-ä punapääplontti ... >:(

    Eikö se selvinnyt tuosta vippen lainauksesta. Kun vierailija joutuu aina laittamaan nimensä viestiin - toisin kuin kirjautuneet, Juhani ei dementiasta johtuen muistanut enää nimeään ja vaihtui Joonakseksi.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:57
    Vs: org
    « Vastaus #36 : 17.02.2011 kello on 11:07 »
    niin sen uskon kyl .... mut kysymys olikin , et mitä se hyödyttää jos mä oon nyt sipu , huomen saku ylihuomen taku ... mitä eroa siinä on , kun kuitenkin oon sama ihminen joka kirjottelen .. miks vaihtaa alvariin nimimerkkiään ... sitä en oikeesti ymmärä ?  mut olenhan vain t-y-h-m-ä punapääplontti ... >:(
    Onhan siinä se etu, että tällaista kirjautumatonta nimimerkkiä ei voi lainkaan bannata. Voi kirjoittaa mitä huvittaa, kenenkään tietämättä kuka nimimerkin takana on. Ainoa joka voi tietää on ylläpitäjä. Toisaalta voihan sitä kirjoitella vaikka kirjastossa, jos oikein salaperäinen haluaa olla.
    Itse toivoisin, että tällainen kirjautumatta kirjoittaminen olisi estettävä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: org
    « Vastaus #37 : 17.02.2011 kello on 11:09 »
    Eikö se selvinnyt tuosta vippen lainauksesta. Kun vierailija joutuu aina laittamaan nimensä viestiin - toisin kuin kirjautuneet, Juhani ei dementiasta johtuen muistanut enää nimeään ja vaihtui Joonakseksi.

    no ny mä hokasin  :D... luulin jo et hää yrittää hämätä meittii ja  jotenkin muuten saada meitit ymmällen ... myötätuntoni joona- juhanille ym .. nimet mitä käytät .. jos noin paha dementtia on .. niin suosittelen , et käytä yhtä nimeä vain... niin minäkin teen .. olen sipu täällä ja siellä , jot en voi nimeäni unohtaa ... mut tunnukset ja  salasanat niitä vaihtlenen... ja ne tuottaa muistiinni suurta tuskaa  johtuen just täst varhais dementtiast  , jot ymmärän nyt oikein hyvin  .. anteex hämennykseni  :)


    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: org
    « Vastaus #38 : 17.02.2011 kello on 11:12 »

    Itse toivoisin, että tällainen kirjautumatta kirjoittaminen olisi estettävä.
    Eihän muualle pääsekkään kirjoitteleen ku tänne vierashuoneeseen..

    Sipul p i k k a s e piiitkäääät piuhat  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: org
    « Vastaus #39 : 17.02.2011 kello on 11:15 »
    Onhan siinä se etu, että tällaista kirjautumatonta nimimerkkiä ei voi lainkaan bannata. Voi kirjoittaa mitä huvittaa, kenenkään tietämättä kuka nimimerkin takana on. Ainoa joka voi tietää on ylläpitäjä. Toisaalta voihan sitä kirjoitella vaikka kirjastossa, jos oikein salaperäinen haluaa olla.
    Itse toivoisin, että tällainen kirjautumatta kirjoittaminen olisi estettävä.

    aika lailla samoilla jäljillä ollen minäkin ...voihan sitä sanoa sanottansa vaikka ois kirjautunutkin .. anonyyminä sitä täällä ollaan paitsi ei vippe , kun hänet  olen tuntenut koko ikäni ai en ny ihan .. hää niin nuor viel  :D mut en täällä monenkaan oikeaa nimeä tiedä .. silti ovat minulle orgin hyviä kavereita ..toivon myös , et ois toisinkin päin ...  :)

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
    • Epsoo
    Vs: org
    « Vastaus #40 : 17.02.2011 kello on 11:19 »
    Onhan siinä se etu, että tällaista kirjautumatonta nimimerkkiä ei voi lainkaan bannata.

    duoda, kyllä voi bannata. nimittäin koneen mistä kirjoittelee ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:57
    Vs: org
    « Vastaus #41 : 17.02.2011 kello on 11:25 »
    duoda, kyllä voi bannata. nimittäin koneen mistä kirjoittelee ;)
    Sen kirjaston koneenkin?  ;D

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
    • Epsoo
    Vs: org
    « Vastaus #42 : 17.02.2011 kello on 11:29 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:31
    • Autossa on pyörät
    Vs: org
    « Vastaus #43 : 17.02.2011 kello on 14:38 »
    En ole niin naurettava jotta tekisin tai kokeilisin. Mutta olettaisin jotta jos haluaisin "Ilonana" kirjautua , ottaisin jonkin läppärin , mokkulan ja ärrältä prepaidin.Tuossa sisääntuloavaiheess a syöttäisin huuhaa mailiosoitteen, tullisin tänne ja alkaisin vieras osiossa lässyttää "kirjailijan tekstiä".   ? Sitten pyyhkisin "keksit" ja tulisin sillä läppärillä taas vaikka "joonaksena" uuden kerran. Eikös se näin onnistu. ?

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:30
    • Epsoo
    Vs: org
    « Vastaus #44 : 17.02.2011 kello on 14:54 »
    En ole niin naurettava jotta tekisin tai kokeilisin. Mutta olettaisin jotta jos haluaisin "Ilonana" kirjautua , ottaisin jonkin läppärin , mokkulan ja ärrältä prepaidin.Tuossa sisääntuloavaiheess a syöttäisin huuhaa mailiosoitteen, tullisin tänne ja alkaisin vieras osiossa lässyttää "kirjailijan tekstiä".   ? Sitten pyyhkisin "keksit" ja tulisin sillä läppärillä taas vaikka "joonaksena" uuden kerran. Eikös se näin onnistu. ?

    ei välttämättä, bannaus kun voidaan tehdä monella tapaa ;)