Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Hobbyn kohdevalon irrotus

(1/1)

Nova:
Mitenköhän Hobbyn kohdevalon saisi kokonaan irti? Lasin kyllä saan kammettua pois, mutta pohja on ikään kuin jousitettuna paikallaan. Olen koittanut pyörittää ja vetää mutta en uskalla kovin voimakkaasti.

-nova-

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Nova - 29.03.2013     kello on 09:40 ---Mitenköhän Hobbyn kohdevalon saisi kokonaan irti? Lasin kyllä saan kammettua pois, mutta pohja on ikään kuin jousitettuna paikallaan. Olen koittanut pyörittää ja vetää mutta en uskalla kovin voimakkaasti.

-nova-

--- Lainaus päättyy ---

Näyttää hyvin samanlaiselta kuin burstnerissani. Siis meisseli tai puukko tms. kauluksen alle ja vetoa. Se todella lienee jousien takana.

norlet:
Ne jouset siellä takana voivat olla ihan tolkuttaman jäykät. itse asensin kyseisijä lamppuja joku aikaa sitten ja kirosin kyllä viimeisempään helevettiin sen jousen tekijän. kyllä nyt tuommoinen lamppu pysyy kohtuullisemmillaki n jousilla katossa. irroitettaessa kannattaa varoa ettei jousi repäise reijän reunasta pintaa irti.

Nova:
Joo kiitokset, siellä tosiaan on pitkääkin pidemmät jouset ja lamppu lähtee rauhallisesti vetämällä ilman työkaluja. Kaikkea ne keksii!

mjo33400:
Fiksu keksintö, ei rämise eikä tärise. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View