Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Hauskaa Pääsiäistä !

<< < (2/6) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 28.03.2013     kello on 19:47 ---Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.

Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!

Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!

Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D    Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel

--- Lainaus päättyy ---

Tein niin kuin käskettiin :o Moitti mokoma pusua ihan märäksi ::) puolustauduin tietty ja sanoin Miguelin nimenomaiseksi käskyksi :P

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 28.03.2013     kello on 18:59 ---Hyvää pääsiäistä vaan Sippura :D
Kotona vain ollaan. Nautitaan hiihtelystä meren jäällä, pilkkiä ja jos sais vaikka savusaunan pitkästä aikaa tulille. Ja lauantaina kotonaan yksin asuva anoppi haetaan muutamaksi yöksi kyläilemään. Anoppi on mukava kylävieras, kun syö kiltisti ja muistaa aina kehua minun laittamia pöpöröitä :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

hienoa
kumpa olis kaltaisiasi useampi
ja hakis vanhukset luokseen
tai menis itse vanhusten luokse  Thumb
nostan hattua
kuin myöskin tyttärelleni
jolla on vanhusystäväpiiri
joille hän käy kaupassa ym 
ja seurustelemassa heidän kansaan Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 28.03.2013     kello on 20:10 ---Tein niin kuin käskettiin :o Moitti mokoma pusua ihan märäksi ::) puolustauduin tietty ja sanoin Miguelin nimenomaiseksi käskyksi :P

--- Lainaus päättyy ---

Thumb  Thumb  Thumb

winemaker:
Jou, täältäkin tämmöstä.

Arska:
Muna rikasta pääsiäistä  toivottaa Arska
Oli muuten täälläkin useita matkakulkimia liikkeella tänään,oli ihan outoa kun kulkimia oli niin paljon liikkeella..kaikkea se pääsiäinen teettää....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View