Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hauskaa Pääsiäistä !
sipu:
ja turvalista matkaa
kaikille kulkeville Thumb
t. sipu
Turhan Höpöttäjä:
Hauskaa pääsiäisen seutua kaikille. Pääsiäinen on sitten, sunnuntaina ja maanantaina. :D
tapani pokkinen:
Hyvää pääsiäistä vaan Sippura :D
Kotona vain ollaan. Nautitaan hiihtelystä meren jäällä, pilkkiä ja jos sais vaikka savusaunan pitkästä aikaa tulille. Ja lauantaina kotonaan yksin asuva anoppi haetaan muutamaksi yöksi kyläilemään. Anoppi on mukava kylävieras, kun syö kiltisti ja muistaa aina kehua minun laittamia pöpöröitä :laugh:
migel:
Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.
Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!
Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!
Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 28.03.2013 kello on 19:47 ---Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.
Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!
Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!
Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel
--- Lainaus päättyy ---
Sanotaan että me suomalaiset ollaan amerikkalaisempia kuin itse amerikkalaiset. Halloveeniit ja muut hömpötykset ollaan ahneita juhlimaan. ::)
Olin kerran pääsiäisen aikaan Madridissa. Siellä vietetään ja juhlitaan pääsiäistä vimosen päälle, jopa sen alkuperäistä tarkoitusta, ilman trulleja. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta