Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Kotimaan matkailua...minne kesällä

<< < (2/9) > >>

Alan:
Höpö se vaan yrittää provosoida eli vehnästellä... muuten hyvä, mutta aihe on loppuun kaluttu. Että auto on matkailua varten, mutta tiukoin ehdoin. Ei saa ajella liian pitkiä siivuja eikä käydä vaikka missä maissa erilaisista syistä.  Vaunulla ei voi matkailla, eikä millään jos on Trumatic.  ;D

Jos nämä reissut on tällä porukalla henkselien paukuttelua niin kyllä on sitten myös kaikki kulkineen hankinnat ja varustelut ja huvilan rakentamisetkin. Ei muuta kuin jutellaan reippaasti vaan siitä, mikä kiinnostaa ja annetaan niidenkin jutella, joilla on erilaiset mielenkiinnon kohteet kuin itsellä.

"Masi":
Mites se Höpö minusta provoilee kun minä huomen aamusta lähden sinne suomee matkailee ja aatelin tempasta sitten elokuulla vielä toisenkin isänmaan matkan.

K.E.V:
Just ton takia olen lopettanut itseltäni aiheet
Mihin menen.
Missä olen ollut.
Valokuvat reissuistani.

Ei paukuteta henkseleitä "enää"  :-X

"Masi":
Mutta toisaalta ainahan ne Kirkkoherrat on ollut kovia toisten tekemisiä vahtii ja päälle antamaan ripityksen. Joten ei ihme ole kun sillä Höppöllä on se oma kirkko, niin kait se siellä on sitten se kirkkoherra Isolla H

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.03.2013     kello on 12:37 ---Just ton takia olen lopettanut itseltäni aiheet
Mihin menen.
Missä olen ollut.
Valokuvat reissuistani.

Ei paukuteta henkseleitä "enää"  :-X

--- Lainaus päättyy ---

No minä taasen olen niin omahyväinen, että ajattelin kertoa sen virallisille vaanareille, tuossa kesäkuussa, oikein kotiinkannettuna ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View