Tekniikkakeskustelut > Projektit
Vinkkejä kosteusremonttiin.
winemaker:
Olisko tuo materiaali ollut Mani-levyä ? Sitä käytettiin aikanaan pesualtaiden taustalevyinä estämässä koskeuden ajautumista runkorakenteisiin.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: pikkuietu - 30.03.2013 kello on 20:39 ---Tietenkin ihanne olisi että voisi käyttää auton alkuperäisiä materiaaleja, mutta kun auton maahantuonti on lopetettu, niin täytyy käyttää saatavilla olevia materiaaleja... sitä sisustuslevyä (vessan seinään) kun löytäisin niin todennäköisesti sitten pärjäisin ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mikähän mahtaa olla merkiltään ja minkä ikäinen laite kyseessä?
pikkuietu:
Tässä http://www.nettikaravaani.com/mc-louis/lagan-410/1373749 on samanlainen, mutta vuotta nuorempi malli. Sitä laminaattilevyä (jota itse tarkoitan) ei ilmeiseti ole missä kaupassa myytävänä. Näillä yrityksillä jotka tekevät kosteus+ kolariremontteja on tietenkin omat kanavansa mistä tarvikkeet hankkivat. Eihän se alkuperäinen suihku/WC tilan levy ole laminaattia, vaan ihan jotain muuta ::) Tietäsi vaan mistä tarkoitukseen sopivaa levyä löytyisi ja olisi sävyltään kutakuinkin sinne päin kun alkuperäinen?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: pikkuietu - 2.04.2013 kello on 10:42 --- Sitä laminaattilevyä (jota itse tarkoitan) ei ilmeiseti ole missä kaupassa myytävänä. Näillä yrityksillä jotka tekevät kosteus+ kolariremontteja on tietenkin omat kanavansa mistä tarvikkeet hankkivat.
--- Lainaus päättyy ---
Pitänee vaan kysellä, kellä sattuisi olemaan hyllyssä, samoja levyjähän eri valmistajat käyttävät. Olen kerran yhden auton korjannut ja toisella kysymällä sopiva levy löytyi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta